آفتاب

معاون آموزشی نزاجا: تغییر محل نمایشگاه یك مدیریت بزرگ جهادی بود

معاون آموزشی نزاجا: تغییر محل نمایشگاه یك مدیریت بزرگ جهادی بود

تهران - ایرنا - معاون آموزشی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: تغییر محل نمایشگاه بین المللی كتاب از مصلی تهران به شهر آفتاب یك كار سنگین و مدیریت بزرگ جهادی بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر سرتیپ سیدكمال پیمبری روز دوشنبه در بازدید از بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران در شهر آفتاب افزود: محدودیت هایی كه در محل قبلی نمایشگاه كتاب در مصلی تهران بود از جمله ایجاد ترافیك در اطراف مصلی و پاركینگ خودروها، اكنون در محل جدید شهر آفتاب وجود ندارد.
وی گفت: با وجود این تغییر محل نیاز است كه نسبت به تقویت محاسن این مجموعه تدابیری اندیشیده و معایب آن نیز مورد بررسی و به سرعت برطرف شود.
سرتیب پیمبری گفت: نمایشگاه كتاب یك رویداد بزرگ فرهنگی در كشور است كه با استقبال گسترده مردم آزاد اندیش و فرهنگی رو به رو است.
وی با اشاره به حضور هر ساله معاونت آموزشی در نمایشگاه كتاب گفت: همه ساله این معاونت با نشر كتاب ها و نشریات متنوع در قالب های مختلف برحسب نیازهای داخلی خود در این حوزه فعالیت دارد.
سرتیپ پیمبری گفت: حضور جوانان سرباز كشور به عنوان نیروی وظیفه در نیروی زمینی بر نیروهای پایور این مجموعه كتاب های مختلفی كه بنا به نیازهای آموزشی مورد تحقیق، بررسی و پژوهش قرار می گیرد چاپ و منتشر می شود.
وی به موضوعات مرتبط به نیازهای آموزشی نبروی زمینی ارتش اشاره كرد و گفت: برای دانستن یكسری نیازمندی ها با انجام تحقیق و پژوهش در حوزه های مختلف مانند مكانیك و بالستیك مطالعاتی توسط نویسندگان، اساتید و مربیان این حوزه در دانشگاه های افسری و مراكز آموزشی فرهنگی انجام می شود كه به صورت متون آموزشی مورد نیاز تدوین، تالیف و به چاپ می رسد.
بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت ماه در شهر آفتاب برپا شده است.
فراهنگ**1699**9132**1027
کد N1242334

وبگردی