آفتاب

عذر خواهی پرویز مظلومی از هواداران استقلال/هیچ قولی بابت قهرمانی نداده بودم

عذر خواهی پرویز مظلومی از هواداران استقلال/هیچ قولی بابت قهرمانی نداده بودم

سایت باشگاه استقلال نوشت:سرمربی تیم فوتبال استقلال به تمجید از دروازه‌بان این تیم پرداخت و گفت: درخشش و اثرگذاری رحمتی در بازی‌های این فصل فراموش‌شدنی نیست.

پرویز مظلومی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: پیش از هر چیز باید از هواداران پرشمار استقلال عذرخواهی کنیم که نتوانستیم در دیدار مقابل تراکتورسازی پیروز باشیم. تماشاگران استقلال برای این دیدار سکوها را پر کردند و حمایت خوبی از تیم محبوب‌شان داشتند، اما متأسفانه نشد که پاسخ زحمت آنها با برد داده شود و از این بابت شرمنده‌ایم.

وی افزود: روز یکشنبه همه هدف و تلاش ما کسب سه امتیاز بود تا همچنان مدعی قهرمانی باقی بمانیم. زود هم به گل رسیدیم و از روحیه و توانایی برای رسیدن به گل‌های بعدی نیز برخوردار بودیم. به هیچ وجه قصد توجیه ندارم و شکست را می‌پذیرم، اما ما روز خوبی را پشت سر نگذاشتیم و نتوانستیم موفق شویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: باید از زحمات مهدی رحمتی و عملکرد او هم تقدیر کنم. مهدی یک بازیکن بسیار خوب و اثرگذار برای استقلال است که درخشش و اثرگذاری او در بازی‌های این فصل فراموش‌شدنی نیست. سایر بازیکنان ما هم خیلی زحمت کشیدند و از همه آنها ممنونم که با همه وجود برای موفقیت تیم زحمت کشیدند.

مظلومی در ادامه یادآور شد: ما پیش از شروع فصل بارها اعلام کردیم هدف‌مان کسب سهمیه آسیایی است و هیچ قولی بابت قهرمانی ندادیم. برنامه‌ای هم که من به باشگاه دادم، هدف‌گذاری سال اول را کسب سهمیه آسیایی اعلام کردم و حالا هم در آستانه رسیدن به این هدف هستیم. ضمن اینکه به فینال جام حذفی رسیده و در آستانه کسب یک جام قرار داریم.

وی ادامه داد: استقلال در فصل جاری جوان‌گرایی خوبی هم داشت و جوان‌هایی در تیم چهره شدند که شاید کسی انتظارش را نداشت و بدون تردید این جوان‌ها سرمایه‌های ارزشمندی برای استقلال در سالهای آینده خواهند بود و خیلی به تیم کمک می کنند، اما نکته مهم این است که نباید از بدشانسی‌های بسیار ما هم غافل شد. استقلال هفته‌های طولانی صدرنشین بود، اما در میانه راه ریوالدو و کرار را از دست دادیم، چشمی مصدوم شد و عادل شیحی هم که برای تقویت تیم اضافه شد، در این چند بازی اخیر مصدوم بود. این مسائل خیلی برای ما بد بود و برای‌مان مشکل درست کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال همچنین تصریح کرد: چنین مسائلی برای هر تیمی مشکلی اساسی محسوب می‌شود و به ما هم ضربه زد، وگرنه برخلاف انتظارها، حتی توانایی قهرمانی هم داشتیم.

مظلومی در پایان اظهارات منتشر شده از سوی خود در یکی از رسانه‌ها را تکذیب کرد و گفت: من هیچ صحبتی درمورد مسائل مطرح شده انجام ندادم و با قدرت به کارم ادامه می‌دهم. فصل هنوز به پایان نرسیده و ما فینال حذفی و یک بازی لیگ را پیش‌رو داریم. من به این مسائل کاری ندارم و تمرکزم روی تیم است برای دو بازی باقی مانده.

 

251 41

کد N1241658

وبگردی