آفتاب

زرشک طلایی برای مجری پرحاشیه

زرشک طلایی برای مجری پرحاشیه

عمر دوری مجری حاشیه ساز ازجنجال‌های رسانه‌ای به ۲‌ ماه هم نرسید و تازه‌ترین اجرای او در برنامه تلویزیونی «اکسیر» با واکنش گسترده کاربران در فضای مجازی و حقیقی مواجه شد.

حالا تصاوير 3دقيقه برخورد شگفت‌انگيز حسني با مهمان ميانسال برنامه پنجشنبه گذشته در شبكه‌هاي اجتماعي دست به‌دست مي‌شود و خيلي‌ها منتظرند ببينند اين صحنه‌ها چگونه از زير دست ناظران پخش تلويزيون گذشته و روانه آنتن شده است. به گزارش همشهري، براي درك كردن عمق ماجرايي كه در اكسير هفته گذشته اتفاق افتاد، فقط كافي است خودتان را بگذاريد جاي نزديكان مردي كه 3دقيقه تمام زير رگبار تحقيرهاي مجري همچنان حاشيه‌پرور و جنجال‌دوست فقط لبخند زد و در آخر هم با مقداري زرشك صحنه را ترك كرد. حتي خواندن متن حرف‌هاي حسني هم خون را به جوش مي‌آورد.

  • ماجرا چه بود؟

«خيلي باهوشي‌ها. فهميدي يه زن گذاشتيم وسط، گفتي بگم ديگه، نه؟ يعني ما آنقدر خنگيم كه اسم 3تا مرد رو بنويسيم بغل يه زن! بعد تو راحت بياي اينجا جايزه بگيري. نه واقعا درباره ما چي فكر كردي؟ يعني نگاه به هيبت من و مصطفي شريفي (تهيه‌كننده) كردي، نخالگي ديدي تو ما؟ ها؟ پخمه‌ايم؟»

پاسخ مرد ميانسال در برابر همه اين حرف‌ها به چند واژه «نَه» ختم مي‌شود و خشم و هيجان مجري همچنان ادامه دارد. «هم‌اكنون حسن آقا هديه ۵۰‌ميليون توماني جمشيد را مي‌آورد. به افتخار حسن! جعبه رو با يه انگشت باز مي‌كني و ۵۰ تومن رو برمي‌داري، مي‌دويي، مي‌ري... برو ببينم چه مي‌كني‌ها. آها... اين چيه؟ همه با هم! زرشك! زرشك چي داره؟ مزه. تقديم به شما... يعني واقعا فكر كردي ما‌۵۰ميليون تومن پول بي‌زبون رو در مقابل اطلاعات كم و غلط شما مي‌ديم. زرشك دوست داري؟ آره؟ آب‌زرشك خيلي خوبه.» حسني چند زرشك داخل جيب مرد مي‌ريزد و تمام!

  • از دورهمي تا اكسير: برخورد مي‌كنيم

همين يك‌ماه پيش بود كه شيوه برخورد مهران مديري با برخي مهمانان و تماشاگران «دورهمي» شبكه نسيم خيلي زود با واكنش مديران ارشد صدا و سيما مواجه شد و پس از تذكر جدي به تهيه‌كننده برنامه، مديري هم ترجيح داد ماشين ريش‌تراش را كنار بگذارد و ‌شأن مهمانان را رعايت كند. نكته جالب اينكه هر دو برنامه دورهمي و اكسير توليدي هستند و با يك نظارت ساده اما دقيق مي‌توان جلوي پخش تصاوير ناهنجار را گرفت. هر چند رضا پورحسين قائم‌مقام معاون سيما اعلام كرد فيلم اين ماجرا بررسي و در صورت لزوم برخورد مورد نياز انجام مي‌شود.

  • زد و خورد در صفحه شخصي

پس از پخش گسترده برخورد دور از ادب حسني با مهمان اكسير در فضاي مجازي، طبق سنت چند سال اخير صفحه شخصي مجري برنامه به صحنه تاخت و تاز موافقان و مخالفان تبديل شد و حسني هم كه نشان داده در چنين شرايطي طاقت از كف مي‌دهد و مرد ميدان‌هاي سخت نيست، با نوشتن جمله‌هايي عجيب خطاب به منتقدان صفحه خود را بست و ترجيح داد تا افتادن آب‌ها از آسياب، با پاك كردن صورت مسئله به شيوه مالوف خود روزگار بگذراند.

  • پاسخ پس از 3روز!

تهيه‌كننده اكسير 3روز پس از پخش برنامه و 24ساعت پس از شدت گرفتن انتقادها، روزگذشته به ميدان آمد و همه اتفاق‌ها را حاصل يك سوء تفاهم دانست. مصطفي شريفي با اشاره به اينكه بخش مربوط به برخورد حسني با جمشيد صرفا نمايش بوده، به خبرنگار همشهري گفت: «جمشيد هفته آينده به برنامه مي‌آيد و از خود دفاع مي‌كند.» گروه توليد اكسير روز گذشته فيلمي هم از تمرين بخش‌هاي نمايشي با حضور جمشيد منتشر كرد تا سندي ديگر بر درستي ادعاي خود رو كرده باشد.

  • كمي آهسته‌تر لطفا!

ترويج بي‌اخلاقي را در برنامه توليدي تلويزيون بگذاريد كنار خبر دستگيري 7بازيگر سينما و تلويزيون در يك مهماني شبانه كه حالا با مشخص شدن حروف اول نام‌هايشان، حدس زدن اينكه چه كساني آن شب در باغ بزرگ سعادت‌آباد مشغول سفيد كردن روي هنر بوده‌اند، چندان هم سخت نيست. فقط بايد خدا را شكر كنيم كه روزهاي بزرگداشت مقام مادر و پدر را پشت سرگذاشته‌ايم و قرار نيست اين دوستان هنرمند حداقل در مناسبت‌هاي خاص روي آنتن تلويزيون بيايند و به مخاطبان و دوستداران خود درس اخلاق بدهند!

کد N1240572

وبگردی