آفتاب

تخفیف 50 درصدی خدمات توانبخشی در مراکز درمانی هلال ‌احمر

تخفیف 50 درصدی خدمات توانبخشی در مراکز درمانی هلال ‌احمر

ایلنا: معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال ‌احمر گفت: همزمان با آغاز هفته هلال(18 تا 24 اردیبهشت ماه)، هموطنان می‌توانند در تهران و سایر استان‌ها، با 50 درصد تخفیف، خدمات توانبخشی شامل فیزیوتراپی، کاردرمانی، شنوایی‌شناسی و گفتار درمانی دریافت کنند.

به گزارش ایلنا از جمعیت هلال‌ احمر، سیدرضا رئیس ‌کرمی با تشریح برنامه‌های این معاونت در هفته هلال افزود: تخفیف خدمات توانبخشی در استان خراسان رضوی در بخش فیزیوتراپی و توانبخشی بوده و در این استان، تخفیف خدمات، شامل پروتز، ارتز و کفش طبی نمی‌شود.

وی ادامه داد: همچنین به مناسبت همزمانی یکی از روزهای هفته هلال با روز بیماری‌های خاص و دیابت، بروشوری با عنوان «دیابت، پای دیابتی و توانبخشی» تهیه شده تا در اختیار مراجعان به مراکز هلال‌احمر قرار گیرد.

معاون جمعیت هلال ‌احمر به برگزاری طرح غربالگری نا‌هنجاری‌های ستون فقرات از 19 و 21 اردیبهشت ماه در برخی استان‌های کشور اشاره کرد و گفت: بر این اساس تیمی از مرکز جامع توانبخشی برای ارزیابی و معاینه رایگان انحرافات و ناهنجاری‌های ستون فقرات دانش‌آموزان دبستان دخترانه حرا در منطقه «خوش» تهران اعزام می‌شود و مقرر شده تا این طرح در برخی استان‌ها مانند خراسان رضوی نیز اجرا شود.

وی به افتتاح درمانگاه عمومی در فارسان و کلینیک تخصصی با مشارکت دانشگاه بروجن در استان چهارمحال و بختیاری اشاره و اذعان کرد: برپایی نمایشگاه تجهیزات توانبخشی در استان خراسان رضوی، ارائه مشاوره توانبخشی (بررسی مشکلات ارتوپدی و راهنمایی) با 50 درصد تخفیف، برگزاری مانور بهداشت و درمان در استان قم به علت تجمع زائران به مناسبت نیمه شعبان در جمکران و حرم حضرت معصومه(س) و تقویت و ارتقای کیفیت خدمات بهداشت و درمان در این استان از دیگر برنامه‌های معاونت بهداشت در هفته هلال است.

 

کد N1239684

وبگردی