آفتاب

عباسی: 2 فینال حساس پیش رو داریم/آرزو دارم در لیگ بمانیم

عباسی: 2 فینال حساس پیش رو داریم/آرزو دارم در لیگ بمانیم

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان گفت: 2 تا فینال بسیار حساس را در این 5 روز پیش رو داریم و من آرزو دارم که در این دو بازی به پیروزی برسیم و در لیگ بمانیم.

محمدرضا عباسی، مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد مجمع روز گذشته فدراسیون فوتبال و انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال گفت: من خودم به دلایلی نتوانستم در مجمع حاضر باشم و به جای من پسرم به عنوان قائم‌مقام باشگاه در مجمع حضور داشت. ولی با این حال به صورت کامل در جریان چگونگی برگزاری مجمع قرار دارم و می‌داتم که همه چیز خیلی خوب انجام شده است و مجمع بسیار خوبی را داشته‌ایم.

او ادامه داد: تاج انتخاب خوبی بود. به هرحال او نه تنها فوتبالی است، بلکه از اقتصاد هم سررشته دارد و به همین دلیل من فکر می‌کنم که مجمع گزینه خوبی را برای ریاست انتخاب کرد. به نظرم مجمع سابقه تاج را در نظر گرفت و با توجه به اینکه او چهره شناخته شده‌ای هم هست، رای قاطعی به او دادند و بدون هیچ حرف و حدیثی اعضا تاج را انتخاب کردند. در هر صورت امیدوارم که تجربیات تاج بتواند به بهبود شرایط فوتبال کمک کند.

عباسی همچنین راجع به توقع جامعه فوتبال از رئیس جدید فدراسیون فوتبال اظهار داشت: ما توقع تغییر در شرایط فوتبال داریم. توقع داریم با حضور تاج در فدراسیون شرایط تغییر کند و با توجه به حضور کفاشیان در کنار تاج و تجربیاتی که این دو نفر دارند، باید اوضاع به گونه‌ای باشد که شاهد رشد و شکوفایی فوتبال باشیم و از همه مهم‌تر اینکه فوتبال باید خودکفا شود. امیدوارم که تاج برنامه‌هایی که در چند سال گذشته برای حل مشکلات اقتصادی فوتبال شروع شده است را تا انتها پیگیری کند و در آینده شاهد برطرف شدن مشکلات بی‌شمار اقتصادی فوتبال کشور باشیم.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان مشهد در پایان راجع به دو بازی حساس باقی مانده این تیم در لیگ برتر و باقی ماندن یا نماندن شاگردان فرهاد کاظمی در لیگ گفت: 2 تا فینال بسیار حساس را در این 5 روز پیش رو داریم و من آرزو دارم که در این دو بازی به پیروزی برسیم و در لیگ بمانیم. از همه بچه‌های تیم خواسته‌ام که با همه وجود در این دو دیدار باقی مانده تلاش کنند تا انشالله با پیروزی در این دو مسابقه مهم، تیم شهر امام رضا (ع) در لیگ باقی بماند تا به همین دلیل فصل آینده هر تیمی دوبار برای بازی به مشهد و پابوس امام رضا (ع) بیاید.

 

کد N1239466

وبگردی