آفتاب

پيروزي منچستريونايتد در ديدار آغازين هفته سي و هفتم ليگ انگليس

پيروزي منچستريونايتد در ديدار آغازين هفته سي و هفتم ليگ انگليس

تهران - ايرنا - ديدار آغازين هفته سي و هفتم ليگ برتر باشگاه هاي انگليس با برتري خارج از خانه يك بر صفر منچستريونايتد مقابل نوريچ همراه شد.

به گزارش ايرنا، اين ديدار درحالي عصر امروز (شنبه) برگزار شد كه منچستريونايتد براي رسيدن به سهميه ليگ قهرمانان اروپا بايد به سه امتياز دست مي يافت و تيم نوريچ نيز براي بقا در ليگ برتر نياز مبرمي به كسب برتري داشت.
در نيمه نخست حساسيت بالا اجازه نداد تا بازيكنان دو تيم روش تهاجمي را در دستور كار داشته باشند و در نيمه دوم، منچستري ها با جسارت بيشتري كار را دنبال كردند.
در دقيقه هفتاد و دوم، «خوان ماتا» هافبك اسپانيايي منچستريونايتد از پاس «وين روني» بهره لازم را برد و دروازه نوريچ را گشود تا اين ديدار مهم با برتري يك بر صفر شاگردان «لوييس فن خال» به اتمام برسد.
منچستريونايتد با اين پيروزي 63 امتيازي شد و در رتبه پنجم قرار گرفت و با توجه به يك بازي كمتر نسبت به ديگر تيم هاي بالانشين، اميدهاي خود را براي كسب سهميه ليگ قهرمانان اروپا افزايش داد.
چهار تيم نخست جدول رده بندي ليگ جزيره، مجوز حضور در ليگ قهرمانان را از آن خود مي كنند.
نوريچ نيز با 31 امتياز در رتبه نوزدهم باقي ماند و به احتمال فراوان در پايان ديدارهاي هفته جاري به ليگ دسته اول سقوط خواهد كرد.
هفته سي و هفتم ليگ برتر باشگاه هاي انگليس، امروز با برگزاري 6 ديدار ديگر دنبال خواهد شد.
ورزشي**3783**1379
کد N1238453

وبگردی