آفتاب

مظلومی: هر دو جام دست بازیکنان ماست/ این شرایط بی سابقه بوده

مظلومی: هر دو جام دست بازیکنان ماست/ این شرایط بی سابقه بوده

پرویز مظلومی گفت: به نتیجه بقیه تیم ها کاری نداریم. هر دو جام دست بازیکنان ماست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرویز مظلومی سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی گفت: «به تاج که رئیس فدراسیون شد تبریک می گویم. به کفاشیان هم خسته نباشید می گویم. او 8 سال سخت را پشت سر گذاشت. امیدوارم مجموعه جدید فدراسیون، شرایط خوبی را برای فدراسیون مهیا کنند.»
مظلومی درباره بازی با تراکتورسازی گفت: «حساسیت این مسابقه را همه می دانند. ما سه فینال دیگر با جام حذفی داریم. امیدمان به خدا و هواداران است. امیدوارم هواداران فردا به ورزشگاه بیایند. ما با تیم خوبی بازی داریم. قلعه نویی با این تیم خوب نتیجه گرفته. امیدوارم بتوانیم از نقاط ضعف حریف استفاده کنیم و سه امتیاز را بگیریم. حریف هم با همین هدف به میدان می اید. ما به هواداران تبریزی ارادت داریم. طبق قانون باید 10 درصد ظرفیت ورزشگاه را به هواداران تبریزی می دادیم اما الان 15 درصد را داده ایم. قانون باید اجرا شود.»
مظلومی درباره شانس قهرمانی تیمش در دو جام گفت: «این شرایط بی سابقه بوده. هر دو جام دست بازیکنان ماست. ما به نتیجه بقیه تیم ها کاری نداریم. سعی کرده ام استرس را از تیم دور کنم.»
سرمربی استقلال درباره حضور مجیدی در ورزشگاه گفت: «قدمش روی چشم. فرهاد استقلالی است و برای حمایت از تیمش می آید. ما از این مسئله استقبال می کنیم.»
43 43

کد N1238228

وبگردی