آفتاب
رييس ستاد اجرايي نمايشگاه كتاب تهران:

شگفتي از حضور چشمگير/ مردم با وسيله نقليه عمومي به نمايشگاه بيايند

شگفتي از حضور چشمگير/ مردم با وسيله نقليه عمومي به نمايشگاه بيايند

تهران - ايرنا - رييس ستاد اجرايي بيست و نهمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران گفت: همه برگزار كنندگان و دست اندركاران برگزاري نمايشگاه از حضور بي نظير و چشمگير مردم در سه روز برگزاري اين نمايشگاه شگفت زده شده اند.

حسين صفري روز شنبه در گفت وگوي اختصاصي با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: در اين دوره از نمايشگاه يكي از موضوعاتي كه باعث نگراني مجموعه مديران و دست اندركاران شده بود ، موضوع جذب مخاطب و جمعيت بود.
وي افزود: با توجه به تمهيدات و تدابيري كه انديشيده شد از جمله افتتاح خط مترو نمايشگاه ، ايستگاه پايانه هاي اتوبوس راني ، تاكسي راني و شرايط ويژه در حمل و نقل عمومي و پاركينگ هاي ويژه اي كه براي حضور مردم در نظر گرفته شد ، در سه روز اول اين نمايشگاه مي توانم بگويم كه من و همه برگزار كنندگان و دست اندركاران برگزاري نمايشگاه شگفت زده شديم.
وي ادامه داد: جمعيت بسيار خوبي در نمايشگاه حضور پيدا كردند كه آمارهايي را در اين ارتباط به زودي اعلام مي كنيم.
صفري گفت: روز پنجشنبه سالن هاي مجموعه عمومي ، كودك و نوجوان مملو از جمعيت بود كه ما مجبور شديم بعضي از ساعات سالن ها را تقريبا نيمه تعطيل كنيم تا مردم خارج شوند و بقيه بتوانند بازديد داشته باشند.

** از وسيله نقليه عمومي استفاده كنيد
صفري از عموم مردم و خانواده هاي تهراني خواست تا با توجه به فراهم بودن دسترسي آسان به نمايشگاه كتاب ، براي آمدن به نمايشگاه بين المللي كتاب تهران حتما از وسايل نقليه عمومي استفاده كنند و از آوردن وسيله شخصي جدا خودداري كنند.
بيست و نهمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران كه از 15 ارديبهشت در مجموعه نمايشگاهي شهر آفتاب آغاز شده تا 25 ارديبهشت ماه ادامه دارد. اين نمايشگاه در روزهاي ياد شده ساعت 10 تا 20 براي بازديد داير است.
فراهنگ **1540**1569
کد N1237465

وبگردی