آفتاب
اختلاف‌ها ادامه دارد؛

کلاف سردرگم آکادمی باشگاه استقلال/درگیری‌ها زودتر از کار آغاز شد!

کلاف سردرگم آکادمی باشگاه استقلال/درگیری‌ها زودتر از کار آغاز شد!

درحالی که مدت‌هاست آکادمی استقلال تکلیف مشخصی ندارد، طی روزهای اخیر اختلاف‌ها هم به اوج رسیده و روشن و کردنوری علیه هم موضع گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، آکادمی باشگاه استقلال همچنان مثل یک کلاف سردرگم گره خورده و شرایط خوبی ندارد. با توجه به اینکه جلسه هفته گذشته هیات مدیره به دلیل مشغله‌های افشارزاده لغو شد عملا آکادمی فوتبال این باشگاه تکلیف‌نهایی خود را مشخص نکرد و اکنون برخی مدعی‌اند، حسن روشن رئیس آکادمی شده، برخی دیگر عباس کردنوری را رئیس می‌دانند و رضوی را معاون و عده‌ای دیگر این ریاست را شورایی می‌دانند.

هر چه هست اما بحث اینجاست که در بدو ورود اختلاف نظرهای روشن و کردنوری رسانه‌ای شده و در مورد تست گرفتن، پست عباس رضوی و امضای اعضای هیات‌مدیره، اختلاف‌هایی به وجود آمده که این موضوع آکادمی استقلال را دچار چندگانگی کرده است.

هرچه هست باید تاکید کرد که آکادمی استقلال قریب به یک سال است که رئیس ندارد و در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد. با توجه به اینکه آکادمی استقلال یکی از بازیکن سازترین آکادمی‌های فوتبال ایران است شاید بهتر باشد جلسه‌ای نهایی برای این آکادمی در نظر گرفته شده و تکلیف‌نهایی این بخش بازیکن ساز هرچه سریعتر مشخص شود.

کد N1236276

وبگردی