آفتاب
محمد حشمتی در گفتگو با مهر:

چند مناجات و دعا برای ماه رمضان آماده می‌کنم/ تولید چند قطعه جدید

چند مناجات و دعا برای ماه رمضان آماده می‌کنم/ تولید چند قطعه جدید

محمد حشمتی خواننده پاپ از تولید چند قطعه جدید موسیقایی با ملودی های آشنا و خوانش مناجات هایی ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.

محمد حشمتی خواننده موسیقی پاپ در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود اینگونه گفت: طی ماه های گذشته بعد از تولید و پخش چند اثر موسیقایی با موضوع بهار مشغول تولید چند قطعه برگرفته از اشعار مولانا و حافظ هستم که ملودی این آثار اغلب کارهای شنیده شده غیر ایرانی هستند که من با استفاده از کلام فارسی، خوانش جدیدی را انجام دادم.

وی ادامه داد: همان گونه که گفتم ملودی این آثار ایرانی نیست و برگرفته از ملودی های عربی و ترکی استانبولی است که مردم با اغلب این نغمات آشنا هستند و من با استفاده از اشعار حافظ، سعدی و مولانا روی آنها کار کرده ام که هم اکنون برای ضبط آماده شده اند و به زودی آنها را در قالب تک آهنگ منتشر خواهم کرد. البته هنوز برنامه ای برای تولید آلبوم ندارم و ترجیح می دهم به دلیل نبود بازدهی مناسب در جریان تولید آلبوم‌های موسیقی، این آثار را در فضای مجازی منتشر کنم.

حشمتی به تولید چند قطعه همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: مشغول بررسی چند مناجات و دعا هستم که تصمیم دارم روی آنها کار کرده و در ایام ماه مبارک رمضان  منتشرشان کنم. این قطعات مناجات هایی موسیقایی هستند که طی چند سال گذشته آنها را خوانده‌ام و خوشبختانه با استقبال مخاطبان نیز مواجه شده اند.

خواننده قطعه «اذان می گویند» در پایان با اشاره به همکاری های خود با سازمان صدا و سیما توضیح داد: من عموما کارهایی را که انجام می دهم مستقیما به سفارش سازمان صدا و سیما نیست اما برخی از آنها مورد توجه دوستان قرار می گیرد و در شبکه های مختلف رسانه ملی پخش می شود، بنابراین کارهایی که می خوانم به معنای کار با سازمان صدا و سیما نیست بلکه فعالیت های مشترکی است که برای من هم تجربه های بسیار شیرین و لذت بخشی بودند و من خوشحالم که مردم نیز از این قطعات راضی هستند.

کد N1236074

وبگردی