آفتاب

توضيح مدير روابط عمومي دفتر مقام معظم رهبري درباره گزارشي مخدوش از جلسه درس خارج فقه رهبر انقلاب

توضيح مدير روابط عمومي دفتر مقام معظم رهبري درباره گزارشي مخدوش از جلسه درس خارج فقه رهبر انقلاب

تهران-ايرنا- مدير روابط عمومي دفتر مقام معظم رهبري درباره گزارشي مخدوش و غير رسمي از جلسه درس خارج فقه رهبر انقلاب گفت: انتشار مطالبي از اين دست كه خارج از روال رسمي و معمول بوده و عموماً نيز به برداشت هاي ناقص افراد از مباحث برمي گردد فاقد اعتبار و استناد است.

به گزارش ايرنا، سپهر خلجي مدير روابط عمومي دفتر مقام معظم رهبري با بيان اين مطلب افزود: سه روز قبل، يك صفحه اينستاگرامي، از جلسه درس خارج فقه حضرت آيت الله العظمي خامنه‌اي مطلبي در خصوص سفر به يكي از شهرهاي خارج از كشور منتشر كرد؛ اين مطلب كه بيان مخدوش و ناقصي از بحث مبسوط معظم له درباره «صلاة مسافر» بود، بازتاب و واكنش‌هايي داشت.
وي تصريح كرد: از عزيزاني كه توفيق حضور در اين جلسات را دارند و عموماً جزء طلاب فاضل هستند، انتظار مي‌رود كه بيش از ديگران، به پيچيدگي‌هاي مباحث فقهي و مقامات بحث و اقتضائات جلسات درس و انتقال معاني و دلالت هايي كه از طريق انتشار الفاظ در مقامي غير از مقام جلسه درس انجام مي‌شود، توجه داشته باشند كه علي الاغلب نيز همين‌گونه است.
مدير روابط عمومي دفتر مقام معظم رهبري تاكيد كرد: با اين حال، لازم است توجه شود كه انتشار مطالبي از اين دست كه خارج از روال رسمي و معمول بوده و عموماً نيز به برداشت هاي ناقص افراد از مباحث برمي گردد فاقد اعتبار و استناد است.
سيام**3070**1449
کد N1234618

وبگردی