آفتاب
مربی پرسپولیس در گفت‌وگو با ایلنا:

خبر جذب بیرانوند و لیست مازاد به تیم ضربه می‌زند/ هم قسم شده‌ایم پرسپولیس را قهرمان کنیم

خبر جذب بیرانوند و لیست مازاد به تیم ضربه می‌زند/ هم قسم شده‌ایم پرسپولیس را قهرمان کنیم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس،از شرایط و برنامه‌های این تیم برای بازی با گسترش‌فولاد گفت و همچنین نسبت به شایعات مربوط به جذب بیرانوند واکنش نشان داد.

مصطفی قنبرپور، مربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با ایلنا، از شرایط و برنامه‌های این تیم برای بازی با گسترش‌فولاد گفت: بعد از بازی با تیم نفت تهران، سرمربی تیم 48 ساعت استراحت به تیم داد تا بازیکنان از لحاظ روحی و جسمی بتوانند خود را پیدا کنند. ما روی یک غافلگیری بازی را به نفت واگذار کردیم. به هرحال آن بازی گذشت و ما باید به فکر دو بازی باقی مانده باشیم تا بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم. امروز از ساعت 17 تمرینات تیم را شروع می‌کنیم وتمرینات تا روز جمعه ادامه دارد. جمعه و شنبه هم تیم را در تهران به اردو می‌بریم. شنبه آخرین تمرین را در تهران برگزار می‌کنیم و بعدازظهر به تبریز سفر می‌کنیم. امیدوارم روز یکشنبه هم بازی خوبی را مقابل تیم قدرتمند گسترش انجام دهیم. گسترش هم تیم بسیار خوبی است و مربی با شعوری دارد.

مربی پرسپولیس در ادامه راجع به اخبار منتشر شده درباره قطعی شدن حضور بیرانوند در پرسپولیس و جدایی چند بازیکن گفت: انتشار این اخبار در این هفته‌های حساس تنها باعث لطمه خوردن تیم می‌شود. ضمن اینکه من به عنوان مربی این تیم، قاطعانه این اخبار را تکذیب می‌کنم. برانکو اگر می‌خواست به این شکل بازیکنان را در لیست مازاد قرار دهد می‌توانست در نیم فصل چنین کند اما ما به بازیکنانمان کاملا اعتماد و اعتقاد داریم و تغییری در تیم ایجاد نکردیم. همه هم قسم شده‌ایم که پس از چند دوره ناکامی، امسال تیم را قهرمان کنیم. بنابراین تاکید می‌کنم نه جذب و نه فروش هیچ بازیکنی صحت ندارد. ضمن اینکه امکان ندارد مدیران تیم تصمیمی خارج از نظر کادرفنی بگیرند.

قنبرپور در پاسخ به اینکه آیا علی دایی و یحیی گل‌محمدی در بازی‌های رودر رویی که با حریفان پرسپولیس دارند می‌توانند مسیر راه پرسپولیس را برای قهرمانی هموار کنند گفت: فوتبال پاک مهم‌ترین چیز است. هیچ مربی‌ای در هیچ سطحی دوست ندارد ببازد. بنابراین این مربیان هم به میدان می‌روند که بهترین بازی را برای تیم‌هایشان به نمایش بگذارند.

وی در ادامه راجع به مسائل داوری گفت: همه داوران ما خوب و شایسته هستند اما امید دارم که بهترین داوران را برای این بازی‌های حساس انتخاب کنند تا اشتباهات سهوی داوری در نتیجه بازی تاثیر گذار نباشد و به هیچ تیمی آسیب نزند. ضمن اینکه ما سعی می‌کنیم اصلا توجهی به مسائل حاشیه‌ای نکنیم که از خودمان غافل نشویم.

وی در پایان ضمن تشکر از هواداران این تیم که تحت هر شرایطی این تیم را حمایت کرده‌اند گفت: امیدوارم هواداران پرسپولیس در تبریز هم مارا تنها نگذارند تا بتوانیم آخر فصل آنها را خوشحال کنیم.

کد N1230972

وبگردی