آفتاب

چرا باید دوست قلعه نویی برای استقلال تیمش را خراب کند؟

چرا باید دوست قلعه نویی برای استقلال تیمش را خراب کند؟

این روزها دعوا در صبا بالا گرفته است، دعوا بین دایی و بازیکنانش با اسپانسر این فصل تیم.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛درست در زمانی که علی دایی برای منصوریان کری خواند و گفت ترمز استقلال را در هفته آخر لیگ می کشد تا پرسپولیسی ها قهرمان شوند ، اسپانسر صبایی ها اعلام کرد نمی خواهد به فعالیت در فوتبال ادامه دهد. رضا موسوی که مالک هواپیمایی زاگرس است و مجموعه هایی توریستی در کیش که پیش از این متعلق به حسین ثابت بوده اند، از جمله هتل داریوش و مجموعه دلفین ها را با عددی نجومی خریده است ، در ابتدای فصل پانزدهم لیگ حرفه ای بنا به آنچه خودش گفته بود به خاطر دوستی صمیمی با استاندار قم وارد فوتبال شد و با این توافق که در طول یک فصل رقمی حدود 5 میلیارد تومان برای تیمش هزینه کند ، به قم رفت.

البته او بعدا کمی هزینه هایش را بالا برد اما آن رقم 5 میلیارد تومانی اولیه این قدر کم بود که قلعه نویی پیشنهاد همکاری با ملوان را به پیشنهاد دوست دیرینش ترجیح داد . موسوی اما به سراغ دایی رفت. رقم بیش از 2 میلیاردی قرارداد دایی را پذیرفت و دستیارانش را هم جذب کرد و البته دایی هم در فصل نقل و انتقالات برای این مالک سنگ تمام گذاشت. او بازیکنان را با ارقامی خیلی پایین به قم برد و تیم ارزانی بست که با سقف هزینه پیشنهادی اسپانسر-مالک همخوانی داشته باشد. همه چیز خوب پیش رفت تا این اواخر که فوتبال دل آقای کاپیتان را زد. او دیگر تمایلی به سرمایه گذاری در فوتبال نداشت و بعد یکباره متهم شد. اتهامی سنگین از سوی بازیکنان و کادر مربیانش .

اینکه به دلیل استقلالی بودن دارد از تیم شانه خالی می کند تا شانس استقلال برای قهرمانی در لیگ افزایش پیدا کند. موسوی در جدیدترین گفت و گویش به گل گفته:«سر رفاقت با قلعه نویی کلی به من تهمت زده اند. امثال امیرحسین صادقی از تیم پول می گیرند اما علیه من مصاحبه می کنند و این کار بدی است.» اما دایی در پاسخ گفته :«به صادقی وسایر بچه هایم افتخار می کنم.» او اینگونه دعوا را ادامه داده است. با این وجود پرسشاین است ، در شرایطی که قلعه نویی دوست صمیمی موسوی ، در بازی با استقلال با تمام وجود برای بردن استقلال و کسب سهمیه آسیایی می آید ، شل بازی کردن صبا برابر استقلال ، چه حاصلی برای او دارد. او که این فصل کوچکترین کمکی هم به استقلال نداشته است.

4141

 

 

کد N1230126

وبگردی