آفتاب

سردار نقدي: معلم باغبان عشق، آگاهي و دانش است

سردار نقدي: معلم باغبان عشق، آگاهي و دانش است

تهران- ايرنا- رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: معلم با غبان عشق، آگاهي و دانش و داراي محبت و معرفت است.

به گزارش ايرنا ازپايگاه اطلاع رساني بسيج،سردارسرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي روز يكشنبه درمراسم جشنواره علمي پژوهشي فرهنگيان بسيجي، در اردوگاه شهيد باهنر با تبريك روز معلم افزود: مقام و شان معلم به قدري بالاست كه خداوند، خود و اوليايش را متصل به آن ميداند.
وي اظهاركرد: امروز سعي دارند براي تضعيف نظام، معلمين را كه بالاترين منزلت اجتماعي را دارند درحد مسائل حقير مالي پايين بكشند.
وي گفت: معلمان ما خودشان رو درگير فضاي حقير مادي نمي كنند و قدرمنزلت خود را ميدانند و آن را تعالي مي بخشند.
سردارنقدي با اشاره به نحوه شهادت شهيد مطهري افزود: گروه فرقان اين بزرگوار را به بهانه مبارزه با تزوير به شهادت رسانند و اين تئوريستن بزرگ انقلاب را نماد تزويراعلام كردند؛ علامه شهيد مطهري معلم پاكي كه تمام عمرخود را در مقابل تزوير و طاغوت ايستاد و ملت را به سمت پيروزي انقلاب برد.
وي با اشاره به توطئه هاي و جنايات آمريكا عليه ملت ايران گفت: از روز نخست كه اين انقلاب درمقابل طاغوت شكل گرفت، آمريكا با توطئه‌هاي مختلف مقابل اين انقلاب ايستاد كه با عنايت خدا و بصيرت و بينش رهبري همه توطئه هاي آنان شكست خورد.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه آمريكا درموضوع تحريم ها شكست خورد، افزود: كارشان به جايي رسيده كه اموال ما را غارت مي كنند.
سردارنقدي ادامه داد: بدهي هاي آمريكا تا پايان امسال به 20 هزارميليارد دلار ميرسد و براي جبران آن دست به غارت اموال ساير ملت از جمله ايران زده است.
وي افزود: رژيم آمريكا امروز با دزدي زنده است و اين نا امني ها را براي غارت ملت ها به راه انداخته است و همچنين ملت ها بايد بدانند جز نابودي رژيم آمريكا راهي براي آزادي نيست.
سردارنقدي تصريح كرد: نفوذي ها ميخواهند اين باور را از ما بگيرند كه با آمريكا نميتوان مبارزه كرد و ما مي توانيم چون خدا با ماست.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه 176 شبكه ماهواره اي فارسي زبان با حمايت آمريكا و دولت هاي غاصب سعي در فاسد كردن جوانان و زنان ما را دارند گفت: بايد كانون خانواده ها را از هجوم نرم دشمن محافظت كنيم.
اجتمام **1996 **1724
کد N1229538

وبگردی