آفتاب

مدال نقره واليبال جهان برگردن دختران دانشجوي ايراني

مدال نقره واليبال جهان برگردن دختران دانشجوي ايراني

تهران - ايرنا - تيم واليبال دانشجويان دختر ايراني كه با عنوان پيوندگان ايران در مسابقات جهاني بين دانشگاهي 2016 (PCU) آنتورپ بلژيك شركت كرده اند پس از انجام پنج ديدار عنوان دومي اين رقابت ها را از آن خود كردند .

به گزارش ايرنا، مسابقات دانشجويان جهان (2016) در سه رشته واليبال دختران و بسكتبال و فوتسال پسران از هفتم ارديبهشت ماه در كشور بلژيك آغاز و تا 12 ارديبهشت ادامه دارد.
در رقابت هاي واليبال دختران دانشجو پنج تيم دانشگاه آزاد از ايران ، كازيچ از چك ، گوتسه دلچو از مقدونيه و دو تيم از كشور بلژيك (ميزبان ) حضور داشتند كه در نهايت تيم ايران پس از قهرماني تيم كازيچ چك ، عنوان نايب قهرماني را از آن خود كرد .
نماينده ايران كه تحت نام تيم پيوندگان ايران و با هدايت سيما صديقي به عنوان سرمربي و مربيگري شيوا آزاد فدا در رقابت هاي 2016 دانشجويان جهان شركت كرده است روز پنجشنبه در سه بازي روز نخست مقابل تيم چك و دو تيم بلژيك به ميدان رفت، كه هر سه ديدار را با نتيجه مقتدرانه سه بر صفر به پايان برد .
نماينده كشورمان روز جمعه (دهم ارديبهشت ماه ) به مصاف نماينده مقدونيه رفت و پس از صعود به مرحله پلي اف مقابل تيم چك به ميدان رفت و با پذيرفتن شكست از اين تيم به عنوان دومي اين رقابت ها بسنده كرد .
رقابت هاي تيم هاي فوتسال و بسكتبال مردان همچنان ادامه دارد.
براساس اين گزارش، يكي از تيم هاي بلژيك نيز عنوان سومي اين رقابت ها را كسب كرده است.
ورزشي **1828** 1701
کد N1227140

وبگردی