آفتاب

توسعه و تجهیز مراکز درمانی و کیفی‌سازی خدمات در دستور کار

توسعه و تجهیز مراکز درمانی و کیفی‌سازی خدمات در دستور کار

ایلنا: جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا توسعه و ساماندهی تجهیزات مراکز درمانی و کیفی‌سازی خدمات درمانی را از اولویت‌های ناجا برشمرد و از تدوین برنامه‌هایی برای خدمات‌دهی به کارکنانی که بیماری صعب‌العلاج دارند؛ خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "محمدجواد زاده کمند" در حاشیه عیادت از بیماران بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) گفت: موضوع بهداشت و درمان یکی از اولویت های اصلی ناجا است که در راستای تجهیز بیمارستان های ناجا برنامه هایی تدوین شده است.

وی افزود: در تلاش هستیم با توجه به منابعی که در اختیار داریم ساماندهی مراکز درمانی ناجا را چون سال های گذشته ادامه دهیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا توسعه مراکز درمانی ، کیفی سازی خدمات درمانی و ساماندهی تجهیزات مراکز درمانی ناجا را از اولویت ها برشمرد و ادامه داد: خوشبختانه در سال گذشته علی رغم محدودیت منابع اقدامات مثبت و مطلوبی در راستای تجهیز بیمارستان ها و مراکز درمانی انجام دادیم.

سردار زاده کمند تأکید کرد: در صدد هستیم روند پیگیری برنامه های بهبود خدمات بهداشتی و درمانی در سال جدید را با جدیت بیشتری دنبال کنیم .

وی عنوان کرد: تأمین نیازمندی های اصلی مراکز درمانی ناجا نیز در برنامه های سال 95 پیگیری می شود.

این مقام ارشد انتظامی در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای خدمات دهی به کارکنان بیمار صعب العلاج دارد ، گفت: کمیسیونی در معاونت نیروی انسانی تشکیل شده که وظیفه آن بررسی و رسیدگی به وضعیت این کارکنان است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به ارائه خدمات اختصاصی به این کارکنان ادامه داد: به تناسب نیازمندی های این عزیزان خدمات مالی و درمانی ویژه به آنان ارائه می شود.

گفتنی است، به مناسبت هفته سلامت جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا " سردار محمد جواد زاده کمند" و مدیر کل خدمات رفاهی معاونت نیروی انسانی ناجا " سرهنگ ابراهیم سرگل زایی " به همراه جمعی از مدیران از بیماران بیمارستان ولیعصر ناجا  با تقدیم گل و هدیه عیادت و دلجویی کردند .

سرهنگ " سرگل زایی" در حاشیه این دیدار به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: به مناسبت هفته سلامت ، در راستای پاسداشت ، تقدیر از کارکنان و بازنشستگان و عیادت از بیماران این برنامه در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: افزایش روحیه و تکریم کارکنان و بازنشستگانی که به دلایل مختلف در این مرکز درمانی بستری شده اند پیامد عیادت است.

سرهنگ گل زایی در پاسخ به این سوال که برنامه معاونت نیروی انسانی در راستای خدمات دهی به کارکنان چیست ،بیان کرد: برنامه های متفاوتی اعم از تهیه سبد کالا از تولیدات داخلی تبیین شده که به مرور زمان اجرایی می شود.

وی گفت: پیگیری ارائه تسهیلات اعم از تسهیلات مسکن با تزریق بودجه و اعتبار نیز در دستور کار است.

کد N1227029

وبگردی