آفتاب
در پاسخ به مهر مطرح شد؛

اختصاص نیمی از سازه‌های تبلیغات شهری به نمایشگاه کتاب

اختصاص نیمی از سازه‌های تبلیغات شهری به نمایشگاه کتاب

رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران با بیان اینکه تبلیغات شهری درباره نمایشگاه کتاب از هفته جاری آغاز خواهد شد از اختصاص نیمی از سازه‌های تبلیغات شهری به معرفی نمایشگاه کتاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، خیابان‌های شهر تهران در یکی دو روز گذشته شاهد نصب سازه‌های تبلیغاتی بزرگی از سوی شهرداری تهران است که خبر از افتتاح مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در روزهای آینده می‌دهد. این در حالی است که پیش از این از سوی برخی مدیران ارشد شهرداری این وعده داده شده بود که در آستانه برگزاری نمایشگاه کتاب در شهرآفتاب، بخش قابل توجهی از تابلوها و فضاهای تبلیغات شهری به معرفی این نمایشگاه بپردازد که امسال با برگزاری آن، شهر آفتاب افتتاح می‌شود.

در این زمینه عیسی‌علیزاده رئیس سازمان زیباسازی شهر تهران به خبرنگار مهر گفت: شهرداری تهران امسال به صورت همزان موضوع افتتاح مجموعه شهرآفتاب و نمایشگاه کتاب را در هفته جاری در دستور کار دارد. در بعد حمایت از این موضوع ما یک بسته تبلیغاتی تعریف کرده‌ایم که شهرآفتاب و افتتاح آن را به مردم تهران معرفی می‌کند و البته در کنار آن به معرفی نمایشگاه کتاب نیز خواهد پرداخت. البته در این میان تبلیغات شهر آفتاب زودتر مراحل آماده سازی را طی کرده و در شهر نصب شده است.

وی افزود: به منظور برگزاری نمایشگاه کتاب ما امسال برپایی دومین دوره طرح «نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر» را به تعویق انداختیم. با اتمام کمپین تبلیغاتی کار و تلاش که همزمان با روز کار و کارگر شکل گرفته بود؛ از امشب تبلیغاتی با موضوع نمایشگاه کتاب و نیز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در شهر تهران در معرض دید عمومی قرار خواهد گرفت.

علیزاده تصریح کرد: در مورد تهیه تبلیغات برای نمایشگاه کتاب ما در تهیه محتوا دخالتی نداریم. بسته تبلیغاتی که دوستان ارشاد تهیه کرده و در اختیار ما قرار داده‌اند که شامل پوستر نمایشگاه و برخی پیام‌های ترویجی در زمینه تبلیغ کتاب‌خوانی است، در شهر تهران نصب خواهد شد. البته سازه‌های تبلیغاتی شهری در دو بخش هستند. برخی در اختیار ما و برخی نیز در اختیار شرکت‌های تبلیغاتی قرار دارند. میزان فضای تبلیغاتی که سازمان به طور مستقل در اختیار دارد شامل حدود ۱۰۰۰ سازه تبلیغاتی اعم از بیلبورد، عرصه پل‌ها و تابلوهای پرتابل است.

رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران تصریح کرد: هدف ما این است که تبلیغات به شکلی در شهر توزیع شود که موضوع افتتاح شهرآفتاب و برپایی نمایشگاه کتاب دیده شود و برای این منظور تبلیغ برای این دو رویداد در این فضاهای اطلاع رسان را به صورت نصف به نصف و به طور مساوی انجام می‌دهیم.

علیزاده تصریح کرد: وظیفه سازمان به طور مشص اطلاع رسانی درباره دست‌آورهای شهرداری تهران در مدیریت شهری است. دوستان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ابزارهای تبلیغاتی بسیاری در اختیار دارند که باید برای معرفی نمایشگاه آن را فعال کنند. با این همه به باور من هدف از تبلیغات شهری در این زمنیه اطلاع مردم از محل برگزاری نمایشگاه و افتتاح آن است. با این مساله اگر قرار است این تبلیغات منجر به حضور گسترده مردم در نمایشگاه کتاب در شهرآفتاب شود مطمئن باشید که با توجه به تدارک شهرداری برای این مساله؛ این حضور بی‌سابقه خواهد بود.

کد N1227015

وبگردی