آفتاب
رأی دهندگان قدسی در گفت و گو با مهر مطرح کردند:

فریاد رسای همدلی مردم قدس باسرانگشتان تدبیر/نمایش دلبستگی به نظام

فریاد رسای همدلی مردم قدس باسرانگشتان تدبیر/نمایش دلبستگی به نظام

قدس-رأی دهندگان شهرستان قدس از ساعات ابتدایی رأی گیری با حضور خود در شعب مختلف این شهرستان آرای خود را به صندوق رأی انداختند تا نماینده اصلح و مورد علاقه خود را برگزینند.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: انتخابات دور دوم مجلس شو رای اسلامی در شرایطی در این شهرستان در حال برگزاری است که خاستگاه هردو کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شهریار،قدس و ملارد از این شهرستان(قدس) است.

در این گزارش بخش هایی از اظهار نظرهای رأی دهندگان این شهرستان منعکس می شود.   

ربابه صفرپور یکی از ساکنان شهرستان قدس در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امنیت و آرامش وصف ناشدنی این مرز و بوم، ثمره حضور و مقاومت حداکثری مردم در عرصه های مختلف اعم از جبهه های نبرد،ایستادگی در برابر تحریم ها و تعلق خاطر به نظام و کشور بوده و خواهد بود.

وی افزود: خالی شدن صحنه حضور، گستاخی دشمن را به همراه دارد و پر شدن صفوف در این روز حساس و تاریخی، یأس و ناامیدی را به دل دشمن می افکند.

صفرپور گفت: امروز نیز مردم با حضور خود در حوزه انتخابیه قدس به عنوان یکی از شهرستان های همجوار با پایتخت،فریاد رسای خود را با سرانگشتان تدبیر به گوش جهانیان می رسانند که بعد از گذشت بیش از ۳۵ سال از عمر انقلاب،همچنان دلدادگی به این نظام و کشور در پوست،گوشت و خون ایرانیان موج می زند.

مشارکت مردم مسئولیت نمایندگان مجلس را سنگین تر می کند

حمید رجب زاده یکی دیگر از ساکنان شهرستان قدس بعد از انداختن رأی خود به صندوق اخذ آرا در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت:هر کدام از افرادی که امروز در صفوف اخذ رأی حاضر شده اند با امید و آرزویی حضور پیدا کرده اند و می طلبد نمایندگان مجلس اهمیت این مشارکت را بیش از پیش و با تمام وجود درک کنند.

وی افزود:حضور دشمن شکن مردم،امید آفرین و نویدبخش است و این امر مسئولیت پارلمان نشینان دهم را سنگین می کند.

رجب زاده عنوان کرد:امیدواریم مجلس دهم نهایت تلاش و ابتکار خود را در تحقق اهداف نظام و انقلاب بکار بندد تا همچون گذشته،کشور ایران به عنوان یکی از تأثیرگذارترین نظام های مردمی منطقه به نقش آفرینی خود ادامه دهد.

وی گفت:نقش مجلس در توسعه و پیشرفت کشور در تمامی ابعاد اجتماعی،سیاسی،اقتصادی و فرهنگی نافذ و تأثیرگذار است و این جایگاه را عملکرد نمایندگان بیش از پیش تثبیت خواهد کرد.

حوزه صنعت و تولید نیازمند حمایت هرچه بیشتر است

 شکریان یکی از فعالان حوزه صنعت در این شهرستان با اشاره به ضرورت توجه جدی به عرصه تولید گفت:هر آنچه در راستای تقویت تولید کشور تلاش شود، رونق و شکوفایی بیشتری در این مرز و بوم حاصل خواهد شد.

وی افزود:بطور یقین تحقق بخش قابل توجهی از سیاست های اقتصاد مقاومتی و رفع معضل بیکاری به رونق این عرصه گره خورده است.

شکریان گفت:امیدواریم نماینده منتخب از این حوزه انتخابیه با درک صحیح از ظرفیت های موجود در این شهرستان، برای رشد و بالندگی این خطه تلاش حداکثری خود را بکار گیرد که بطور یقین تأثیرات این منطقه از غرب استان تهران برای پیشرفت هرچه بیشتر کشور نیز نافذ و حائز اهمیت خواهد بود و ما نیز تلاش می کنیم دِین خود را به خانواده معظم شهدا با تلاش خود در حوزه صنعت ادا کنیم.

کد N1226551

وبگردی