آفتاب

يك گام تا تهيه محتواي درس انسان و محيط زيست

يك گام تا تهيه محتواي درس انسان و محيط زيست

تهران - ايرنا - سرپرست دفتر آموزش محيط زيست گفت: كارگروه ارتقاي آگاهي هاي محيط زيستي براي تدوين محتواي آموزشي درس انسان و محيط زيست براي پايه يازدهم به جمع بندي رسيده است.

به گزارش ايرنا از پايگاه اطلاع رساني سازمان حفاظت محيط زيست، كيومرث كلانتري در جلسه كارگروه ارتقاي آگاهي هاي محيط زيستي عناوين و سرفصل هاي درس ' انسان و محيط زيست' افزود: اين درس قرار است براي تمامي فراگيران رشته هاي علوم تجربي، رياضي، علوم انساني، كار و دانش و فني و حرفه اي پايه يازدهم تدريس شود.
در جلسه كارگروه ارتقاي آگاهي هاي محيط زيستي عناوين و سرفصل هاي درس ' انسان و محيط زيست' كه براي اولين بار در سيستم آموزش رسمي كشور طرح و در شورايعالي آموزش و پرورش تصويب شده است مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
وي اظهار كرد: سرفصل هاي درس ' انسان و محيط زيست' در كارگروه ارتقاي آگاهي هاي محيط زيستي كه متشكل از نمايندگان دفتر آموزش، معاونت هاي تخصصي سازمان و متخصصين مربوطه در حوزه محيط زيست است، در حال تدوين است كه پس از جمع بندي براي نهايي شدن به كارگروه مربوطه در دفتر تاليف كتاب هاي درسي وزارت آموزش و پرورش ارسال خواهد شد.
گنجاندن مفاهيم محيط زيستي در كتاب هاي درسي يكي از سياست هاي اصلي سازمان حفاظت محيط زيست است و بر اين اساس تفاهم نامه اي ميان سازمان و وزارت آموزش و پرورش منعقد و در آن بر اين مبحث تاكيد شده است.
علمي 9014**1440
کد N1222936

وبگردی