آفتاب

توصیه انتخاباتی وزیر احمدی نژاد به مردم: کسی را انتخاب کنیم که نظام و رهبری را شاد کند

توصیه انتخاباتی وزیر احمدی نژاد به مردم: کسی را انتخاب کنیم که نظام و رهبری را شاد کند

ایسنا نوشت: وزیر سابق آموزش و پرورش تاکید کرد: ما به انتخاب دو نماینده ولایت‌مدار از شهر شور و شعور حسینی نیاز داریم و باید کسی را انتخاب کنیم که نظام و رهبری را شاد کند.

حمیدرضا حاجی‌بابایی در جمع مردم زنجان، با بیان این‌که همه کاندیداها برای ما عزیز هستند، اظهار کرد: چنین تجمعاتی از جانب اصولگرایان استان زنجان، برای دفاع از شور و شعور حسینی، همچنین ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل می‌گیرد. در واقع، همان‌طور که همه دنیا از اجرای مراسم حسینیه اعظم توسط زنجانی‌ها پیام بصیرت می‌گیرند، انتخابات نیز نماد قدرت یک کشور به‌شمار می‌آید و همه کشورهای دنیا پذیرفته‌اند که یکی از اتفاقات مهم در اقتدار ملی، حضور در انتخابات است.

وی با بیان این‌که هدف نهایی آمریکا، شکست اقتدار ایران و گستراندن چتر حاکمیتی خود بر اقتصاد منطقه است، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند«من به آمریکا اعتماد ندارم». از این‌رو باید مراقب نفوذ و بیان سخنانی که درست و غلطش را نمی‌دانیم باشیم؛ چرا‌که در چنین شرایطی، انتخاب برای افراد بی‌بصیرت دشوار می‌شود.

وی افزود: متاسفانه امروزه کار ما به جایی رسیده که عربستانی‌ها نیز برای ما قلدری می‌کنند. در حالی که نمی‌توان با زورگویی عربستانی‌ها، وضعیت اقتصاد کشور را مطلوب کرد. علاوه بر این، اقتدار ایران باید به سطحی برسد که سران عربستان در صف ارتباط با ما بایستند. کشوری مثل آمریکا نیز با داشتن اقتدار، هزاران میلیارد دلار کسری بودجه دارد و برای فرار از مشکل، دلار چاپ می‌کند. ولی ما نمی‌توانیم بدون حساب و کتاب، ریال چاپ کنیم.

حاجی‌بابایی با بیان این‌که باید در برابر آمریکا مقابله به‌مثل کنیم، تاکید کرد: آمریکا با قلدری پول‌های ما را در دست گرفته، ما نیز برای مقابله باید اقتدار داشته باشیم. در واقع، ما باید غواصان دریادل داشته باشیم، نه این‌که کار نکرده‌مان را بر گردن یکدیگر بیندازیم. با ضعف نمی‌توان کنترل ارکان اقتصاد را به دست گرفت و اقتدار مزیتی است که جلوی دست‌درازی قلدر را می‌گیرد. آمریکا نه ایثارگر است، نه اهل خمس و زکات و نه سرانش به بهشت و جهنم اعتقاد دارند، پس دلیلی ندارد که تمایلی برای پس دادن پول‌های ما داشته باشند. به همین‌خاطر، ما مجلسی می‌خواهیم که جلوی قلدری‌ها ایستادگی کند.

وی تاکید کرد: بعد از حضور پیروزمندانه مردم در انتخابات و خلق حماسه‌ای دیگر در روز دهم اردیبهشت، نوبت مسئولان نظام است که دیو سیاه رکود را در هم بشکنند.

2727

 

 

کد N1220552

وبگردی