آفتاب
پس از عدم کسب سهمیه المپیک؛

واکنش فدراسیون کشتی به ناکامی حمید سوریان

واکنش فدراسیون کشتی به ناکامی حمید سوریان

فدراسیون کشتی به برخی اظهارات و گمانه زنی ها در خصوص شکست سوریان در گزینشی المپیک و اعزام احتمالی او به گزینشی ترکیه واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر؛ علیرضا رضایی سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد اظهار نظرهای مختلف در خصوص نماینده وزن ۵۹ کیلوگرم در رقابتهای گزینشی ترکیه گفت: انتخاب نماینده ایران در این رقابتها با توجه به تصميم شورای فنی در اختیار سرمربی تیم ملی قرارداده شده و بنابراین محمد بنا درمورد انتخاب ملی پوش این وزن در رقابتهاي گزينشي استانبول تصميم خواهد گرفت.

وی در پایان در مورد انتقادات مطرح شده در مورد اعزام سوریان به مسابقات گزینشی مغولستان گفت: محمد بنا یک مربي با تجربه و سرد و گرم چشیده است و مطمئنم دغدغه او براي كسب سهميه در المپيك و كسب موفقيت در اين وزن از همه بيشتر است. كشتي از ١٢ سهميه خود در المپيك، ۱۱ سهميه را كسب كرده و بايد اجازه دهيم آخرین سهميه نیز در فضايي به دور از حاشيه کسب شود.

رضایی در خاتمه افزود: حمید سوریان برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ برزیل تمام تلاش خود را بکار برده و این زحمات چه به نتیجه برسد یا خیر، وی یک قهرمان بزرگ و قابل احترام برای کشتی ایران و جهان است.

کد N1216131

وبگردی