آفتاب

گروه «کمدی اشتباهات» دو نمایش و یک کارگاه آموزشی برگزار می‌کند

گروه «کمدی اشتباهات» دو نمایش و یک کارگاه آموزشی برگزار می‌کند

گروه تئاتر «کمدی اشتباهات» از صبح روز یکشنبه پنجم اردیبهشت ماه اولین پروژه رسمی مرکز مطالعات اجرایی قشقایی مجموعه تئاتر شهر را آغاز می‌کند.

به گزارش ایلنا، گروه تئاتر «کمدی اشتباهات» به سرپرستی میثم عبدی روز یکشنبه پنجم اردیبهشت ماه با برگزاری یک کارگاه آموزشی از ساعت 11 تا 16 اولین پروژه رسمی مرکز مطالعات اجرایی قشقایی مجموعه تئاتر شهر را آغاز می‌کند. فرهاد مهندس پور، کورش نریمانی و منوچهر اکبرلو از جمله هنرمندانی هستند که در این کارگاه‌های آموزشی حضور پیدا می‌کنند.

گروه تئاتر «کمدی اشتباهات» از پنجم تا بیست و دوم اردیبهشت ماه علاوه بر اجرای این کارگاه آموزشی دو اثر نمایشی «کمدی اتفاقات» و «کمدی استشمامات» را در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌برد.

نمایش «کمدی اتفاقات» به نویسندگی ادواردو دفیلیپو، ترجمه  داریوش مودبیان، دراماتورژی منوچهر رمضانی و کارگردانی میثم عبدی ساعت 18 به روی صحنه خواهد رفت، این در حالی است که عباس جمشیدی، فریبا امینیان، اسماعیل باستانی، مهدی مجنونی، منوچهر رمضانی، امین قاضی، منصور اسکندری، سینوره کفاش طلب، جواد مولانیا و ناصر سرلک بازیگرانی هستند که در این اثر نمایشی حضور دارند. لوریس چکناوریان آهنگساز و رهبر ارکستر پیشکسوت موسیقی کشورمان در آیین افتتاحیه نمایش حضور خواهد داشت.

«کمدی استشمامات» هم نمایش دیگری به نویسندگی امید طاهری و کارگردانی میثم عبدی است که به عنوان دومین پروژه اجرایی گروه «کمدی اشتباهات»  از روز یکشنبه پنجم اردیبهشت ماه با حضور محمد صالح اعلا ساعت 20 در تالار قشقایی به صحنه می‌رود. جواد مولانیا، نازنین کریمی، منصور اسکندری، عباس جمشیدی، منوچهر رمضانی، سیروس همتی، امید طاهری، ناصر سرلک بازیگران این نمایش هستند.

کد N1215945

وبگردی