آفتاب

تقدیر آیت‌الله وحید خراسانی از خدمات ظریف و قاضی‌زاده هاشمی/باید با دنیا با حسن کلام صحبت کرد

تقدیر آیت‌الله وحید خراسانی از خدمات ظریف و قاضی‌زاده هاشمی/باید با دنیا با حسن کلام صحبت کرد

ایرنا نوشت: آیت الله حسین وحید خراسانی از مراجع تقلید به وزیر بهداشت گفت: دولت تلاش گسترده را جهت خدمت به مردم انجام داده، سلام مخصوص مرا به دکتر روحانی رئیس جمهوری برسانید.

وي عصر پنجشنبه در ديدار وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، همچنين با اشاره به خدمات دكتر هاشمي در وزارت بهداشت اظهار داشت: اين وزارتخانه توفيقات بسياري داشته كه از خدمات شما حقا و انصافا قدرداني مي كنم.

وي به موضوع اهميت سلامت اشاره كرد و گفت: سلامت اهم مطالب است و هر امر انسان عملا و اخلاقا متوقف به سلامت است.

آيت الله وحيد خراساني تصريح كرد: كار شما مهمترين كار است و اگر جرياني ايجاد شود كه همه مردم آنچه دخيل در سلامت است را رعايت كنند، همه موضوعات درست مي شود.

وي با اشاره به اهميت درست صحبت كردن گفت: بايد با دنيا با حسن كلام صحبت كرد و اين دستور دين است و اسلام نيز بر اين امر تاكيد دارد.

اين مرجع تقليد با اشاره به خدمات دكتر ظريف در وزارت امور خارجه و دكتر هاشمي در وزارت بهداشت گفت: حقا و انصافا بايد از تلاش هاي آقاي ظريف در وزارت امور خارجه و دكتر هاشمي در وزارت بهداشت قدراني كرد و هر دو وزير با دقت كار كرده و به رفع مشكلات مي پردازند.

آيت الله وحيد خراساني همچنين به كار اطبا اشاره كرد و گفت: اطبا با افرادي سر و كار دارند كه دل شكسته هستند و در ميان آنها نيز افرادي هستند كه از نظر مالي مشكل دارند كه بايد به آنها كمك كرد.

27216

کد N1213818

وبگردی