آفتاب

دومين نمايشگاه ساختمان و صنايع وابسته با حضور 10 شركت خارجي در تهران آغاز بكار كرد

دومين نمايشگاه ساختمان و صنايع وابسته با حضور 10 شركت خارجي در تهران آغاز بكار كرد

تهران- ايرنا- دومين نمايشگاه ساختمان و صنايع وابسته با حضور انبوه سازان و توليدكنندگان مصالح ساختماني از 170 شركت داخلي و 10 شركت خارجي امروز(پنجشنبه) در محل مصلي تهران آغاز بكار كرد.

به گزارش ايرنا، در اين نمايشگاه 10 شركت خارجي از كشورهاي آلمان، فنلاند، تركيه، روسيه و آمريكا حضور دارند و در حاشيه اين نمايشگاه، نخستين همايش راهكارهاي اجرايي اقتصاد مقاومتي در صنعت ساختمان نيز برگزار مي شود.
دستيبابي به اقتصاد دانش بنيان، ارتقا بهره وري در حوزه ساخت و ساز و مديريت مصرف انرژي در ساختمان ها باهدف جلوگيري از هدر رفت انرژي در آنها، از اهداف برگزاري اين نمايشگاه بيان شده است.
ايجاد بسترهاي لازم براي تحقق سياست هاي اقتصاد مقاومتي در صنعت ساختمان، حركت در مسير توسعه اقتصادي صنعت ساخت و ساز و معرفي‌ آخرين توانمندي ها و فناوري‌ها در عرصه صنعت ساختماني و صنايع وابسته، از مهمترين محورهاي برگزاري اين نمايشگاه است.
مدير دومين نمايشگاه ساختمان و صنايع وابسته در حاشيه مراسم افتتاح اين نمايشگاه به خبرنگار ايرنا گفت: حضور و رقابت شركت هاي ساختماني و پيمانكاري در يك نمايشگاه منجر به رقابتي شدن قيمت هاي مصالح ساختماني مي شود.
«مهدي نيكودست» با بيان اينكه عرضه مصالح ساختماني با قيمت هاي رقابتي در كاهش قيمت هاي ساخت وساز بسيار تاثيرگذار است، افزود: با كاهش قيمت ها، زمينه هاي رونق بخش مسكن نيز در كشور فراهم مي شود.
به گزارش ايرنا، در اين نمايشگاه انواع تجهيزات و ماشين آلات ساختماني، سيستم هاي سرمايشي و گرمايشي، محصولات نماهاي داخلي و بيروني ساختمان ها، مصالح و سنگ‌هاي ساختماني، انواع پوشش‌هاي سقف و ديوار، كاشي، سراميك، پاركت و پوشش‌هاي كف، انواع لوازم و تجهيزات برق و روشنايي، تاسيسات، لوله، اتصالات و شيرآلات، در و پنجره، ابزار و يراق، رنگ، چسب، رزين و عايق، آسانسور و بالابرها از سوي شركت هاي داخلي عرضه شده است و 10 شركت خارجي نيز در زمينه در و پنجره، دكوراسيون، معماري و فناوري هاي نوين، آخرين دستاوردهاي خود را در صنعت ساختمان ارائه كرده اند.
اين نمايشگاه از دوم تا پنجم ارديبهشت ماه در مصلاي امام خميني (ره) ميزبان علاقه مندان است و همزمان با آن نخستين همايش راهكارهاي اجرايي اقتصاد مقاومتي در صنعت ساختمان برگزار مي شود.
اقتصام**1108 ** 2023
کد N1213488

وبگردی