آفتاب

مهلت ارسال آثار به مسابقه نمایشنامه‌نویسی ایثار تمدید شد

مهلت ارسال آثار به مسابقه نمایشنامه‌نویسی ایثار تمدید شد

مدیر کل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران از تمدید ۱۰ روزه مهلت ارسال آثار به نهمین مسابقه سراسری نمایشنامه نویسی ایثار خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسینعلی بیات، مدیر کل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام این خبر گفت: بر اساس فراخوان منتشر شده از سوی اداره کل هنری، معاونت فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران، آخرین مهلت برای ارسال آثار به دبیرخانه این دوره از مسابقه ۳۱ فروردین منظور شده بود.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال خوب متقاضیان از این دوره مسابقه نمایشنامه‌نویسی ایثار و طی تماس‌های مکرر از سوی برخی علاقه‌مندان مبنی بر ایجاد فرصتی بیشتر برای ارسال آثار، تصمیم گرفته شد تا این زمان به مدت ۱۰ روز دیگر تمدید شود تا نمایشنامه‌نویسان با طیب خاطر نسبت به ارسال نمایشنامه و طرح‌های نمایشی خود اقدام کنند.

مدیر کل هنری و مدیر گروه تلویزیونی شاهد تصریح کرد: خوشبختانه تا به امروز حجم آثار ارسالی به دبیرخانه مسابقه نسبت به ادوار گذشته رشد کمی داشته است و پیش‌بینی می‌شود شمار بسیاری از اهالی تئا‌تر برای شرکت در رویدادهای نمایشی حضور یابند.

دبیر نهمین مسابقه نمایشنامه‌نویسی ایثار گفت: این دوره از مسابقه نمایشنامه‌نویسی ایثار در دو بخش بزرگ‌سال و کودک و نوجوان با محوریت فرهنگ ایثار و شهادت و با اعتقاد به زیبایی و توانایی زبان والای هنر نمایش در ترویج، گسترش و مانایی این فضائل انسانی برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را برای شرکت در این مسابقه به نشانی تهران ـ خیابان آیت‌الله طالقانی ـ خیابان ملک‌الشعرای بهار شمالی ـ پلاک ۵ ـ طبقه دوم ـ اداره کل هنری، معاونت فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران ارسال کنند. تلفن تماس:

کد N1212631

وبگردی