آفتاب

سعیدجلیلی: تاکید روحانی بر غیرت دینی جای خوشحالی دارد/برخی توانایی ملت را درساخت آبگوشت می دانند!

سعیدجلیلی: تاکید روحانی بر غیرت دینی جای خوشحالی دارد/برخی توانایی ملت را درساخت آبگوشت می دانند!

تسنیم نوشت: عضو شورای عالی امنیت‌ملی با بیان اینکه غیرت دینی منبع اقتدار و امنیت کشور است گفت: با غیرت دینی حماسه والفجرها و آزادی خرمشهرخلق شد.

 سعید جلیلی نماینده رهبرمعظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی با حضور در مراسم یادواره شهدای دانشجوی شهرستان میبد و با تاکید بر اینکه غیرت دینی منبع اقتدار، تولید عزت و امنیت برای کشور است، تصریح کرد: با غیرت دینی خرمشهر آزاد شد، علیرغم تحریم‌ها ماهواره به فضا پرتاب شد و پیشرفت‌های هسته‌ای حاصل شد.

جلیلی با بیان اینکه با غیرت دینی حماسه والفجرها خلق می‌شد، گفت: با غیرت دینی کربلای یک خلق می‌شد که دشمن نه تنها پیشنهاد کربلای 2و 3 نمی‌داد بلکه نگران حماسه‌هایی چون کربلای پنج بود.

وی با تاکید براینکه شهدای هسته‌ای نمونه‌های بارز غیرت دینی بودند، ادامه داد: امروز با غیرت دینی است که از حرم اهل بیت و حریم امنیت یک ملت با افتخار دفاع می‌شود.

جلیلی افزود: غیرت دینی همان تفکر بسیجی است که امام(ره) فرمود اگر فضای دلنشین تفکر بسیجی بر کشور حاکم شود چشم طمع جهانخواران از کشور قطع خواهد شد.

وی ادامه داد: جای تعجب است کسانی که دستاوردهای حاصل از غیرت دینی یک ملت را تجربه کرده‌اند آنگاه قدرت و توانایی‌های ملت ایران را در خلقت حماسه‌های بزرگ انکار می‌کنند و توانایی ملت را در ساخت آبگوشت بزباش معرفی می‌کنند!

جلیلی  تصریح کرد: در برابر دشمن که از تفکر دینی و غیرت یک ملت می‌ترسد، در برابر کسانی که به مفاهیمی چون دین و غیرت آلرژی و حساسیت دارند تاکید رئیس جمهور محترم بر غیرت دینی جای خوشحالی دارد.

وی ادامه داد: فریاد «کجاست غیرت دینی؟»، یعنی بدانیم کلید گمشده موفقیت یک ملت تکیه بر غیرت دینی است.

27219

کد N1212612

وبگردی