آفتاب
در پردیس چارسو

آغاز غیررسمی فیلم فجر جهانی/ تمبر عزت الله انتظامی فروش می‌رود

آغاز غیررسمی فیلم فجر جهانی/ تمبر عزت الله انتظامی فروش می‌رود

پردیس چارسو از ساعت ۱۵ امروز میزبان اهالی رسانه و منتقدان سینمایی خواهد بود و این رویداد سینمایی به طور غیررسمی آغاز به کار می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز سه شنبه ۳۱ فروردین ماه سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر به صورت غیر رسمی و با حضور اهالی رسانه و منتقدان آغاز به کار کرد.

امروز تنها شاهد نمایش چند فیلم برای اهالی رسانه در کاخ جشنواره واقع در پردیس سینمایی چارسو هستیم و بازار فیلم این دوره از جشنواره که از فردا چهارشنبه اول اردیبهشت ماه کار خود را آغاز می کند، در حال حاضر در سکوت به سر می برد و خبری از حضور غرفه داران دیده نمی شود و از میان بیش از ۵۰ غرفه بازار، شاید کمتر از ۱۰ غرفه‌دار پوسترها و بنرهایشان را به دیوارها نصب کرده اند.

یکی از بخش های جالب این دوره از جشنواره که برای اولین بار شاهد شکل گیری و اجرای آن هستیم، غرفه کانون هواداران سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر است. در این غرفه که از فردا اول اردیبهشت ماه آغاز به کار می کند محصولاتی چون تی‌شرت جشنواره، ماگ، کتاب سینما، کیف جشنواره، کتابچه های معرفی فیلم ها، تقویم جشنواره و تمبر در معرض فروش قرار می گیرند.

تمبری که قرار است در این دوره به علاقه مندان سینما فروخته شود، شامل دو عکس از عزت الله انتظامی بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون است که پوستر اصلی جشنواره نیز به عکس او مزین شده است.

کد N1210603

وبگردی