آفتاب

تبدیل سوله‌های مدیریت بحران به حوزه علمیه و پارک

تبدیل سوله‌های مدیریت بحران به حوزه علمیه و پارک

ایلنا: رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با اعلام تغییر کاربری سوله‌های مدیریت بحران که در اختیار شهرداری قرار گرفته است، گفت: برخی از این سوله‌ها به حوزه علمیه، پارک و مدرسه تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگارایلنا، رحمت‌الله حافظی؛ رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران در دویست و پنجاه و دومین جلسه شورای شهر تهران به سوله‌های مدیریت بحران اشاره کرد و گفت: تعدادی از این سوله‌ها که در اختیار شهرداری قرار گرفته، تغییر کاربری پیدا کرده است. به نحوی که یکی از این سوله‌ها در منطقه چهار به پارک تبدیل شده، در منطقه‌ای دیگر به مدرسه و حوزه علمیه تغییر کاربری داده شده و دو سوله نیز تها‌تر شده است.

حافظی با اشاره به اینکه پیاده‌راه ۱۷ شهریور اختلال جدی در زندگی مردم ایجاد کرده است، اظهار داشت: تصمیمات در شهرداری تهران بیشتر کالبد محور است نه انسان محور و برای نیاز مردم تصمیم گرفته نمی‌شود.

وی با بیان این مطلب که در این رابطه شورا تکلیف کرد که شهرداری تا پایان فروردین طرح اصلاحیه پیاده‌راه ۱۷ شهریور را به شورا ارائه کند، گفت: تاکنون شهرداری طرح اصلاحیه‌ای به شورا ارائه نداده است.

شاکری عضو دیگر شورای شهر تهران همچنین مهم‌ترین مشکل طرح‌های شهرداری تهران را فقدان مطالعات اجتماعی طرح‌ها عنوان کرد و گفت: در رابطه با پیاده‌راه ۱۷ شهریور مشاور این طرح باید در لیست سیاه مشاوران شهرداری قرار بگیرد، البته اهداف کالبدی خوب اجرا شده اما هدف اصلی اجرایی نشده است.

وی ادامه داد: طرح اصلاحیه شهرداری دررابطه با پیاده راه ۱۷ شهریور باید به زودی به شورا ارائه شود.

 

کد N1210111

وبگردی