آفتاب

تقدیر آیات عظام از فعالیت‌های شهرداری تهران

تقدیر آیات عظام از فعالیت‌های شهرداری تهران

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران با تعدادی از مراجع و آیات عظام دیدار و گزارشی از عملکرد شهرداری در این حوزه ارائه داد.

حجت‌الاسلام صادق‌زاده با اشاره به برگزاری نشست‌های هدفمند با ائمه جماعات مناطق ۲۲گانه تهران رسیدگی به مشکلات فرهنگی محلات و پشتیبانی مساجد و ایجاد ظرفیت برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی را ازجمله اقدامات انجام شده اعلام کرد.

آيت‌الله العظمي موسوي اردبيلي دراين ديدار بر پشتيباني از مساجد و دنبال كردن اين موضوع با جديت، تأكيد كرد.

آيت‌الله مقتدايي عضو خبرگان رهبري نيز اقدامات شهرداري در حمايت از آسيب‌ديدگان اجتماعي و همچنين ساخت و توسعه مساجد را اقداماتي ارزشمند از سوي شهرداري نام برد.

آيت‌الله حسيني بوشهري مدير حوزه‌هاي علميه كشور نيز اقدامات شهرداري در حوزه انضباط اجتماعي و برگزاري نماز جماعت در بوستان‌هاي تهران را نيز ستود.

آيت‌الله علوي بروجردي هم در اين ديدار ضمن اشاره به مجموعه نمايشگاهي شهر آفتاب، اين پروژه را يك ضرورت براي تهران دانست و تصريح كرد: دولت درصورت پرداخت طلب‌‌هاي شهرداري، به‌خود خدمت كرده است.

حجت‌الاسلام حكيم نيز طي اين ديدار ضمن تقدير از تلاش‌هاي مديريت شهري، خدمات فرهنگي و ديني شهرداري تهران را فراتر از انتظارات مردم برشمرد و بر ضرورت توجه بيشتر به جوان‌ها در فضاي دانشگاهي تأكيد كرد.

کد N1210102

وبگردی