آفتاب
شطرنج دانشجویان جهان – امارات؛

عنوان سومی دانشگاه پیام نور/ غزل حکیمی فرد نایب قهرمان شد

عنوان سومی دانشگاه پیام نور/ غزل حکیمی فرد نایب قهرمان شد

چهاردهمین دوره رقابتهای شطرنج قهرمانی دانشجویان جهان در ابوظبی امارات با کسب عنوان سوم تیمی دانشگاه پیام نور و نایب قهرمانی غزل حکیمی فرد به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسيون ملی ورزش‌های دانشگاهی، چهاردهمين دوره رقابت‌های شطرنج قهرمانی دانشجويان جهان با حضور ورزشكاران زن و مرد از ۱۷ كشور از ۲۱ تا ۲۷ فروردین در ابوظبی امارات دنبال شد که شب گذشته با برگزاري دور نهم و آئين اختتاميه به كار خود پايان داد.

در پایان تیم روسیه با ۱۹.۵ امتیاز به عنوان قهرمانی رسید، تیم ارمنستان با ۱۹ امتیاز دوم شد و تیم دانشگاه پیام نور  که به نمایندگی از فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در این رقابتها شرکت کرده بود  نیز با ۱۸.۵ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت و تیمهای لهستان و چین چهارم و پنجم شدند.

در بخش انفرادی دختران غزل حکیمی فرد موفق به کسب مدال نقره و نایب قهرمان جهان شد ، در این بخش نماینده چین اول شد و نماینده لهستان به مقام سوم رسید.

در آخرين دور اين مسابقات امیررضا پور رمضانعلی و پویا ادینی مقابل نماینده روسیه مساوی شدند، نیما جوانبخت به حریف اسلوونیایی باخت و علی فقیر نواز مقابل نماینده آفریقای جنوبی به تساوی رسید.

در بخش دختران غزل حکیمی فرد مقابل حریف چینی مساوی شد، میترا حجازی پور با حریف روس مساوی کرد، آتوسا پور کاشیان حریف چینی را برد و هانیه خلجی مقابل لنا میلادینوویچ به تساوی رسید.

پیش از این نیز در پایان دور هشتم این مسابقات غزل حكيمي فرد موفق به کسب آخرين نورم استاد بزرگي شده بود.

این تیم ساعت ۱۶:۳۰ امروز شنبه ۲۸ فروردین از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور باز خواهند گشت.

کد N1205558

وبگردی