آفتاب

دزدي نظاميان صهيونيست از صرافي ها در كرانه باختري

دزدي نظاميان صهيونيست از صرافي ها در كرانه باختري

بيروت – ايرنا – نظاميان صهيونيست بامداد پنحشنبه به صرافي« العجولي» در وسط شهر البيره در رام الله دستبرد زدند و همه محتويات و اموال آن را دزديدند.

به گزارش ايرنا به نقل از روزنامه لبناني الاخبار، رسانه هاي فلسطيني در اين باره نوشتند: نظاميان ارتش اشغالگر صهيونيستي بعداز دزديدن اموامل صرافي العجولي به داخل آن نارنجك پرتاب كردند كه با انفجار آن مكان اين صرافي آتش گرفت و به طور كامل سوخت.
نظاميان صهيونيست براي باز كردن در اين صرافي كه داخل ساختمان « بازارچه شهرك» قرار دارد، صاحب آن را مجبور كرده بودن كه اين اقدام را انجام دهد.
نظاميان صهيونيست « بهاء البو» جوان فلسطيني را به خاطر تصويربرداري از دزدي آنها و به آتش كشيدن صرافي و همچنين « غازي العجولي» صاحب آن را عصر ديروز بازداشت كردند.
به دنبال اين دزدي نظاميان صهيونيست و بازداشت جوان فلسطيني و صاحب صرافي ، بين آنها و جوانان فلسطيني دردگيري شديدي رخ داد و نظاميان صهيونيست در اين درگيري از گلوله هاي پلاستيكي و جنگي استفاده كردند.
« يوسف نصار» از نيروهاي دفاع شهري كرانه باختري گفت كه نظاميان صهيونيست گروه آتش نشاني را كه براي خاموش كردن آتش به محل رفته بودند، براي 40 دقيقه نزديك مسجد العين شهرك البيره نگه داشتند تا مانع رسيدن آنها به محل آتش سوزي شوند.
« ليلي غنام» استاندار رام الله و البيره گفت: صهيونيست ها سابقه آتش زدن شهيد ابوخضير و خانواده الدوابشه را دارند و بنابر اين بايد براي حمايت از ملت مظلوم فلسطين جلوي تجاوزهاي مستمر اشغالگران صهيونيست گرفته شود.
خاورم ** 1324
کد N1203971

وبگردی