آفتاب
آیت‌الله مجتهد شبستری درخطبه‌های نماز جمعه تبریز تاکید کرد:

ضرورت رونق تولید داخلی / سیستم دفاعی کشور تقویت شود

ضرورت رونق تولید داخلی / سیستم دفاعی کشور تقویت شود

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به شعارسال جدید برضرورت رونق تولید داخلی گفت: باید مسئولان و مردم در سال جدید نگاه ویژه ای به اقتصادمقاومتی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، نماز جمعه این هفته تبریز به امامت آیت الله مجتهد شبستری امام جمعه تبریز در مصلی اعظم امام خمینی(ره) این شهر و باحضور گسترده و باشکوه نمازگزاران تبریزی اقامه شد.

آیت الله محسن مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به اینکه دیگر باید شعارها و وعده ها تمام شود، افزود: باید مسئولان به صورت عملی و جدی سیاست های اقتصاد مقاومتی را اجرا کنند و نگاه ویژه ای به تولید داخلی داشته باشند.

وی با انتقاد از واردات بی رویه کالاهای خارجی گفت: باید این  روند تمام شود چراکه اینها بر خلاف اقتصاد مقاومتی است.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه تنها راه حل مشکلات اقتصادی رونق تولید و اقتصاد مقاومتی است، ابراز داشت: هم اکنون زمان اقدام و عمل برای بهبود وضع اقتصادی کشور است.

تلاش برای تحقق شعار سال

وی با اشاره به اینکه باید مسئولان توجه جدی به اوضاع معیشتی مردم داشته باشند، ادامه داد: مقام معظم رهبری کلید حل مشکلات اقتصادی مردم و معضلات جامعه را تقویت و رونق تولید داخلی می دانند و باید همه برای تحقق شعار سال تلاش کنیم.

آیت‌الله مجتهد شبستری  با تاکید بر اینکه این نامگذاری ها نشانگر دوراندیشی و آینده‌ نگری رهبری است، گفت: امسال باید مسئولان و مردم برای اجرای اقتصاد مقاومتی از شعار پرهیز کنند و سیاست های را اجرا کنند چراکه امروز وقت عمل است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز سپس به دیدار مقام معظم رهبری با مداحان اشاره کرد و گفت: ایشان در این دیدار فرمودند که روزگار امروز روزگار مذاکره و هم روزگار موشک است.

انتقاد از کسانی که دنیای فردا را دنیای مذاکره می دانند و نه موشک

وی با تاکید بر اینکه روزگار، روزگار همه چیز است، گفت: روزگار امروز روزگار مذاکره و موشک است و نباید از تقویت توان دفاعی کشور غاقل بود.

آیت‌الله مجتهد شبستری  با تاکید بر ضرورت تقویت توان نظامی و دفاعی کشورمان گفت: برای حفظ استقلال و عزت کشورمان باید نگاه ویژه ای به قدرت دفاعی این مملکت داشته باشیم.

امام جمعه تبریز در پایان با انتقاد از کسانی که دنیای فردا را دنیای مذاکره می دانند و نه موشک، گفت: اقتدار هر کشوری ایجاب می ‌کند که قدرت بازدارنده و تجهیزات دفاعی داشته باشد.

کد N1181705

وبگردی