آفتاب

مراسم تحویل سال نو در ۱۸۷۰ امامزاده و بقعه متبرکه کشور برگزارشد

مراسم تحویل سال نو در ۱۸۷۰ امامزاده و بقعه متبرکه کشور برگزارشد

مراسم تحویل سال نو در ۱۸۷۰ امامزاده و بقعه متبرکه همراه با برنامه های متنوع فرهنگی ومعنوی وبا استقبال اقشار مختلف مردم در سراسر کشور برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید محمد کاظم  موسوی  متقی سرپرست اداره کل فرهنگی  معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اعلام این خبر افزود: تلاوت قرآن، دعای توسل،دعای تحویل سال، پخش مستقیم بیام نوروزی مقام معظم رهبری و زیارت آل یاسین  از جمله بخش‌های مراسم تحویل سال نو در امامزادگان بود.

به گفته وی حضور مردم در امامزاده‌ها و بقاع گسترده بوده و بعد از گذشت چهار سال از اجرای طرح آرامش بهاری، مردم شناخت خوبی از این طرح دارند و بقعه‌های متبرکه هم با استفاده از ظرفیت‌های عظیم فرهنگی، به مردم در ایام نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند.

حجت‌الاسلام موسوی متقی  اظهار کرد: در چند سال اخیر، اجرای طرح آرامش بهاری، فرهنگسازی خوبی در جهت تحقق سبک زندگی ایرانی و اسلامی داشته است و در واقع امامزاده‌ها و بقعه‌های متبرکه این نقش را ایفا می‌کنند.

سرپرست اداره کل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: طرح آرامش بهاری در ایام نوروز پذیرای مسافران نوروزی و مجاوران است و بسیاری از مسافران با استفاده از زائرسراهای این طرح، سفر معنوی خوبی را تجربه می‌کنند.

به گفته حجت‌الاسلام موسوی برپایی نماز جماعت؛ خیمه های معرفت  وارایه مشاورهای دینی واجتماعی از جمله اصلی‌ترین فعالیت های طرح آرامش بهاری محسوب می‌شود

کد N1177048

وبگردی