آفتاب

سه راهبرد نیروی انتظامی در سال جدید

سه راهبرد نیروی انتظامی در سال جدید

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که این نیرو در سال 95، سه راهبرد در بخش های پیشگیری از حوادث رانندگی ،برخورد قاطع با مجرمان و تکریم مردم اتخاذ کرده است.

ایرنا نوشت: جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که این نیرو در سال 95، سه راهبرد در بخش های پیشگیری از حوادث رانندگی ،برخورد قاطع با مجرمان و تکریم مردم اتخاذ کرده است.
سردار اسکندر مومنی روز یکشنبه و دو ساعت پس از تحویل سال نو با حضور در جمع نیروهای انتظامی و امدادی استان البرز در کرج با تبریک نوروز 95 به تمام هموطنان گفت: در بخش رانندگی پیشگیری و برخورد با تخلفات حادثه ساز در اولویت کاری پلیس قرار گرفته است.
وی ادامه داد: تضمین سلامت مردم و پیشگیری از حوادث رانندگی به عنوان یک اصل مهم در صدر برنامه های نیروی انتظامی قرار دارد.
مومنی گفت: راهبرد دوم ناجا مقابله قاطع با مجرمان و قانون شکنان است که پلیس به هیج وجه در این زمینه اغماض نخواهد کرد.
جانشین ناجا اظهار کرد: امنیت و آسایش در سایه مقابله با قانون گریزان به دست می آید.

وی تکریم مردم و خدمت صادقانه به آنان را راهبرد سوم نیروی انتظامی در سال 95 نام برد و افزود: پلیس با تمام توان و ظرفیت خود برای آسایش و آرامش مردم در کمال احترام به آنان در صحنه خواهد بود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه تمام دستگاه های اجرایی و انتظامی کشور برای خدمات رسانی به مردم در ایام نوروز پای کار آمده اند، گفت: این خدمات در سایه همدلی و همزبانی به هموطنان ارایه می شود.
سردار مومنی به وضعیت راه های استان البرز اشاره کرد و افزود: این استان در ردیف پنج استان پرترافیک کشور قرار دارد.

وی اظهار داشت: قرار گرفتن در مسیر استان های شمال و شمال غرب کشور سبب ترافیک سنگین در جاده ای این استان شده است.
وی به رانندگان و مسافران نوروزی توصیه کرد برای پیشگیری از حوادث رانندگی در ایام نوروز و تمام سال با سرعت مناسب در جاده ها حرکت کنند.

مومنی گفت: تیم های انتظامی و پلیس راه در تمام جاده های کشور مستقر هستند و ترددها را زیر نظر دارند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور در این بازدید با تعدادی از رانندگان و مسافران نوروزی گفت وگو کرد.
کد N1176800

وبگردی