آفتاب
پس از پیشنهاد شورای صنفی نمایش

نتیجه افزایش قیمت بلیت سینما در سال ۹۵ فردا اعلام می شود

نتیجه افزایش قیمت بلیت سینما در سال ۹۵ فردا اعلام می شود

نتیجه پیشنهاد افزایش قیمت بلیت های سینما که توسط شورای صنفی نمایش به سازمان سینمایی ارائه شد فردا ۲۵ اسفند مشخص می شود.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش که امروز در آخرین جلسه این شورا حضور داشت به خبرنگار مهر گفت: جلسه امروز ۲۴  اسفند به قیمت بلیت سینماها در سال جدید اختصاص داشت و طبق هرسال صحبت هایی مبنی بر افزایش بهای بلیت مطرح شد.

 وی افزود: بحث قیمت شناور نیز برای آخر هفته سینماهای برتر به میان آمد که باید در این باره هم منتظر پاسخ  سازمان سینمایی کشور هستیم.

فرجی گفت: بلیت پنجشنبه و جمعه سینماهای مدرن ۱۰ هزار تومان، سینماهای ممتاز ۸ هزار تومان و در روزهای دیگر هفته قیمت بلیت سینماهای مدرن ۸ هزار تومان و قیمت بلیت سینماهای ممتاز ۷ هزار تومان و پیشنهاد شورا برای سینماهای درجه یک ۷ هزار تومان و درجه دو ۶ هزار تومان برای تمام ایام هفته است.

سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: این پیشنهاد به سازمان سینمایی ارائه شد و ما منتظر پاسخ هستیم که احتمالا تا فردا به طور قطعی اعلام می شود.

با توجه به پیگیری هایی که خبرگزاری مهر تا کنون داشته است به نظر می رسد سازمان سینمایی کشور اگرچه تا کنون جواب قطعی اعلام نکرده اما با توجه به شرایط اقتصادی کشور این احتمال وجود دارد که تصمیم گیرندگان دولتی نیز تمایلی به افزایش بهای بلیت های سینمایی نداشته باشند.

کد N1173692

وبگردی