آفتاب
پرویز مظلومی:

می خواهیم با شکست پدیده صدرنشین بمانیم

می خواهیم با شکست پدیده صدرنشین بمانیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد هدف تیمش در دیدار برابر پدیده رسیدن به پیروزی و تداوم صدرنشینی آبی پوشان در لیگ برتر است.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز مظلومی در نشست خبری قبل از دیدار روز پنجشنبه تیمش با پدیده که بعدازظهر امروز در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: آمار نشان می دهد پدیده نتایج خوبی در لیگ کسب کرده است. آنها تیم خوبی هستند و مربی خوبی را هم در اختیار دارند. به همین خاطر ما بازی آسانی نخواهیم داشت. آنها در دور برگشت با ما هم امتیاز هستند و چاره ای جز گرفتن سه امتیاز نداریم.

وی افزود: نمی توانیم حریف را دست کم بگیریم. به همین خاطر با برنامه مقابل پدیده به میدان خواهیم رفت. قطعا آنها بسته بازی می کنند و ما باید تدبیر کنیم که در این دیدار به پیروزی برسیم و سه امتیاز را برای عیدی دادن به هواداران بگیریم.

مظلومی در مورد غایبان تیمش در این دیدار گفت: رمضانی و یعقوب کریمی به این دیدار نخواهند رسید. وضعیت خسرو حیدری هم امروز مشخص خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اظهار نظر سرمربی تیم پدیده که گفته بود جلوی استقلال رکورد شکست ناپذیری داریم گفت: ان شالله این رکورد شکسته می شود و این بار ما پیروز خواهیم شد. قطعا به دنبال سه امتیاز هستیم و فکر نمی کنم این دیدار مساوی داشته باشد.

مظلومی در مورد دلایل بازی ندادن به پروپئیچ گفت: این بازیکن خوب در تمرینات شرکت می کند و وضعیت مناسبی دارد اما ما در پست پروپئیچ شهباززاده آماده را داریم که از این دو باید یکی بازی کنند. مشکی با این بازیکن نداریم.

کد N1170547

وبگردی