آفتاب
برای حفظ حریم خصوصی افراد انجام می شود؛

صدور کارت شناسایی برای نصابان سیستم‌های حفاظتی

صدور کارت شناسایی برای نصابان سیستم‌های حفاظتی

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران تجهیزات الکترونیکی و حفاظتی، از صدور کارت شناسایی برای نصابان سیستمهای حفاظتی به‌دلیل ورود به حریم خصوصی افراد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، صادق فیض‌آبادی صدور کارت شناسایی برای نصابان دوربینهای مدار بسته را یکی از مهمترین اقدامات اتحادیه برشمرد و گفت: این افراد به‌دلیل اینکه وارد حریم خصوصی مردم می‌شوند باید دارای کارت شناسایی معتبر و مورد تایید باشند، چرا که اگر نصابان از نظر فنی و اخلاقی صلاحیت لازم را نداشته باشند، مشکلاتی را برای مصرف‌کنندگان بوجود می‌آورند.

وی به مردم هشدار داد که برای نصب دوربین‌های مدار بسته حتما به واحدهای مجوزدار مراجعه کنند و در این زمینه اتحادیه، نصابان این بخش را سازماندهی و شناسنامه‌دار کرده و از آنها آزمون فنی و تست عدم سو‌پیشینه گرفته و پس از آن کارت مربوطه را برای آنها صادر کرد.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران تجهیزات الکترونیکی و حفاظتی که در مراسم پنجاهمین سال تاسیس این اتحادیه سخن می گفت ادامه داد: سیستم‌های دزد‌گیر و آلارم، باید استانداردهای لازم را داشته باشند چون بعضا مشاهده شده سیستم دزدگیر نصب شده ولی به دلیل تقلبی بودن به درستی عمل نکرده و حوادثی را موجب شده است.

فیض آّبادی با بیان اینکه برای گرفتن مجوز، نیازی به عضویت در اتحادیه نیست چون بعضی از افراد جای ثابت یا فروشگاه برای فعالیتهای خود ندارند گفت: تاکنون استقبال خوبی از این طرح بعمل آمده و حدود ۱۸۰ کارت برای اعضای اتحادیه صادر شده است. برای کسانیکه هنوز به اتحادیه مراجعه نکرده‌اند تاریخی را مشخص کرده‌ایم تا فرآیند دریافت مجوز پس از ارائه کارت پایان خدمت، مدارک شخصی، گواهی عدم سوء پیشینه و عدم اعتیاد انجام شود و بعد از این مرحله، از متقاضیان آزمون تئوری و آزمون عملی گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه سال ۹۵ سال رشد اقتصادی کشور و مشارکت بالای تشکلهای صنفی در ساختار مدیریتی کشور خواهد بود، از اتاق اصناف ایران خواست که به صنعت الکترونیک به عنوان یک صنعت پایه‌ توجه ویژه‌ای داشته باشد و این موضوع را در اولویت قرار دهد.

در این مراسم از پیشکسوتان و فعالان صنف تولیدکنندگان و تعمیرکاران تجهیزات الکترونیکی و حفاظتی و همچنین شرکتهای برتر در زمینه نوآوری و جلب رضایت مشتریان قدردانی شد.

کد N1168046

وبگردی