آفتاب
وزیر بهداشت:‌

حال آیت‌الله طبسی مساعد نیست

حال آیت‌الله طبسی مساعد نیست

وزیر بهداشت پس از عیادت مجدد از آیت ا.. واعظ طبسی، حال وی را نامساعد اعلام کرد و گفت: در عین حال همه امکانات و تجهیزات پزشکی برای درمان ایشان فراهم است.

به گزارش سرویس سلامت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر سید حسن هاشمی صبح امروز در حاشیه عیادت مجدد از آیت ا.. طبسی با اشاره به این که روز گذشته به دنبال خونریزی مغزی و به دلیل توقف تنفسی که نزدیک به 30 دقیقه بوده سیستم مغز و اعصابشان دچار آسیب شده، افزود: در حال حاضر سیستم گوارشی و تنفسی ایشان کار می‌کند، اما سطح هوشیاری پایینی دارند و نسبت به دیشب حال ایشان تفاوتی نکرده است.

بنابر اعلام وب‌دا، هاشمی در مورد روند درمان آیت الله واعظ طبسی افزود: شرایط ایشان چندان مساعد نیست، ولی ما به عنوان تیم پزشکی تا آخرین لحظه تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد. تجهیزات پزشکی، دارویی و درمانی فراهم است و تا جایی که مرتبط با علم و در دست ما باشد برای درمان ایشان تلاش می کنیم.

گفتنی است دکتر هاشمی دیشب پس از اطلاع از کسالت و بستری شدن آیت الله واعظ طبسی راهی مشهد شد تا از وی در بیمارستان امام رضا(ع) عیادت کند.

آیت الله واعظ طبسی ساعاتی پس از شرکت در انتخابات و انداختن رای خود به صندوق، دچار عارضه تنفسی شده و در بیمارستان بستری شد.

انتهای پیام

کد N1161393

وبگردی