آفتاب

امیر اسماعیلی با خانواده شهید مهدی عزیزی دیدار کرد

امیر اسماعیلی با خانواده شهید مهدی عزیزی دیدار کرد

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) با خانواده شهید مدافع حرم سرگرد پاسدار مهدی عزیزی دیدار کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) در این دیدار ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید اظهار کرد: شهدای مدافع حرم مدافع عقیده و اعتقاد هستند و از مرزهای دینی ما دفاع می‌کنند؛ چرا که دشمنان ما سعی می‌کنند وجه دین را خدشه دار کنند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) گفت: جوانانی که امروز در راه اسلام و اعتقادات دینی ایستاده‌اند و گوهر ارزشمند جان خود را در راه دفاع از حریم اهل بیت (ع) نثار می‌کنندجوانانی هستند که شاید وجود مقدس امام راحل (ره) را درک نکرده باشند اما با تبعیت از مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در راه دفاع از اسلام تلاش می‌کنند.

وی افزود: در کشوری که دعای خانواده شهید وجود دارد هیچ کس نمی‌تواند به موقعیت این کشور صدمه وارد کند.

اسماعیلی با اشاره به ماجرای هواپیماهای آمریکایی که برای مسئله تفنگداران دریایی از ناو برخاسته بودند خاطرنشان کرد: وقتی با افسر جوان پدافندی در این مورد صحبت کردم که در آن موقعیت حساس به چه موضوعی فکر می‌کردی به من گفت: فقط در آن لحظات تصاویر شهدا در مقابل دیدگانم بود و به اتکا شهدا مقتدرانه با معاندین برخورد کردم. این بیانگر تاثیر عمیق شهدا بر جوانان ماست.

انتهای پیام

کد N1161174

وبگردی