آفتاب

رکوردی که به نام تراکتورسازی باقی ماند

رکوردی که به نام تراکتورسازی باقی ماند

تراکتورسازی تبریز بار دیگر، بازی آغازین خانگی خود در لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، تراکتورسازی تبریز در حالی روز گذشته (چهارشنبه)، آغاز راه چهارمین حضور متوالی خود در لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی شیرین چهار بر صفر جشن گرفت که این تیم در همه سال‌هایی که رقابت‌ها را با بازی خانگی آغاز کرده، پیروز شده است.

سرخپوشان تبریزی روز گذشته با چهار گل الجزیره امارات را شکست دادند تا مسابقات 2016 را با روحیه خوبی شروع کنند. این تیم در سال 2015، اولین بازی خود را در ازبکستان مقابل نسف قارشی انجام داد که با حساب دو بر یک مغلوب حریفش شد.

تراکتورسازی تبریز در سال‌های 2014 و 2013، به ترتیب بازی نخستشان را مقابل الاتحاد عربستان و الشباب در ورزشگاه یادگار امام (ره) انجام دادند که الاتحاد را با حساب یک بر صفر و الشباب را با نتیجه سه بر یک شکست داده بودند.

با این حال، تراکتورسازان چه زمانی که بازی اولشان را در خانه و چه زمانی که در خارج از خانه انجام داده‌اند، هیچگاه موفق به صعود از مرحله گروهی نشده‌اند و باید منتظر عملکرد این تیم با هدایت امیر قلعه‌نویی ماند و دید که آیا این مربی می‌تواند بر خلاف تونی اولیویرا، تراکتورسازی را به دور بعدی برساند یا نه؟!

انتهای پیام

کد N1159499

وبگردی