آفتاب
مدیرکل امور عشایر خوزستان:

نمایندگان منتخب در راستای حل مشکلات جامعه عشایری گام بردارند

نمایندگان منتخب در راستای حل مشکلات جامعه عشایری گام بردارند

مدیرکل امور عشایر خوزستان با اشاره به الزام به ولایت مداری در جامعه عشایری گفت: نمایندگان منتخب مردم در قانون‌گذاری‌ها باید در راستای تسریع خدمات‌رسانی به عشایر، بهبود وضعیت معیشت و برخورداری این قشر از شاخص‌های مختلف گام بردارد.

علی‌رحم کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: حضور گسترده جامعه عشایری در شکل‌گیری انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و سال‌های پس از جنگ تحمیلی همواره نشانگر ولایت مداری این قشر و حمایت 100 درصدی از نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی افزود: در انتخابات هفتم اسفند تمام استقرار‌گاه‌های عشایری جهت تامین صندوق‌های جمع‌آوری آرا شناسایی شده‌اند و تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم جهت تسهیل امور در روز انتخابات انجام شده است تا انتخاباتی شکوهمند را در روز جمعه شاهد باشیم.

کریمی تصریح کرد: اکنون با تاکیدات مقام معظم رهبری و مسئولان نظام، تلاش رسانه‌ها و اطلاع‌رسانی‌های خوبی که انجام شده است، ملت ایران و به‌ویژه قشر عشایری از مسائلی که در سطح جهانی و ملی وجود دارد، مطلع هستند و از اهمیت و ضرورت مشارکت در انتخابات هفتم اسفند به‌خوبی آگاهی دارند.

وی عنوان کرد: عدم مشارکت در انتخابات خشنودی دشمنان انقلاب را به دنبال دارد و خوشبختانه آحاد جامعه به این مساله واقف هستند و مانند گذشته تمام برنامه‌های بیگانگان را نقش بر آب خواهند کرد و به‌صورت حداکثری در انتخابات حضور خواهند داشت.

مدیرکل امور عشایر خوزستان بیان کرد: عشایر پس از جامعه شهری و روستایی به‌عنوان جامعه سوم در کشور و به‌ویژه در استان مطرح هستند و با وجود تمام خدماتی که در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به عشایر ارائه شده است، جامعه عشایری از لحاظ برخورداری از شاخص‌ها، فاصله چشمگیری با جامعه شهری و روستایی دارند که امیدواریم با حضور نمایندگان منتخب مردم این مشکلات مرتفع شود و خواسته‌های به‌حق عشایر محقق شود.

انتهای پیام

کد N1159419

وبگردی