آفتاب
رییس ستاد امنیت انتخابات خوزستان:

نگرانی در زمینه تامین امنیت انتخابات وجود ندارد

نگرانی در زمینه تامین امنیت انتخابات وجود ندارد

رییس ستاد امنیت انتخابات خوزستان گفت: با کسانی که جاهلانه بخواهند در روند انتخابات اخلال و خدشه‌ای ایجاد کنند، قاطعانه برخورد قانونی خواهد شد.

قدرت‌اله دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در خصوص تامین امنیت انتخابات اظهار کرد: از چند ماه قبل از فرا رسیدن 7 اسفند ماه و روز انتخابات،در جلسات شورای تامین مشترکی که در کلیه مناطق استان خوزستان برگزار شد، با تمامی فرمانداران خوزستان به ویژه فرمانداران مراکز حوزه انتخابیه و فرمانداران حوزه‌های فرعی و بخشداران استان در خصوص تامین امنیت در روزهای قبل انتخابات، روز انتخابات و روز پس از انتخابات هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

ادامه داد: نگرانی در زمینه تامین امنیت انتخابات وجود ندارد و نیروهای عمل‌کننده با کمال قدرت، پیشتیبانی انتخابات را انجام می‌دهند.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان گفت: تمهیدات بسیار خوبی اندیشیده شده تا قبل از این که اتفاقی بیفتد از آن پیشگیری شود؛ تاکنون نیز به همین شیوه عمل شده است.

وی افزود: امید است با حضور باشکوه و حماسی مردم در روز انتخابات، برگ زرین دیگری بر تاریخ انقلاب اسلامی افزوده شود و مجددا افتخاری به افتخارات مردم ایران و حماسه‌سازی آنان افزوده گردد.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان اظهار کرد: هیچ‌گونه نگرانی در زمینه انتخابات در خوزستان وجود ندارد زیرا مردم در صحنه حضور دارند و همه نیروها نیز در خدمت مردم پای کار آماده‌اند.

رییس ستاد امنیت انتخابات خوزستان هشدار داد: با کسانی که جاهلانه بخواهند در روند انتخابات اخلال و خدشه‌ای ایجاد کنند، قاطعانه برخورد قانونی خواهد شد و در این زمینه با دستگاه قضایی نیز هماهنگی‌های لازم جهت برخورد جدی و قاطع با عناصر خاطی به عمل آمده است.

انتهای پیام

کد N1158557

وبگردی