آفتاب

‌مازندران پایلوت اجرای طرح توانمندسازی روستاییان شد

‌مازندران پایلوت اجرای طرح توانمندسازی روستاییان شد

‌مدیر کل بیمه‌های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: الگوی گردشگری روستایی با محوریت توانمند سازی روستائیان به صورت پایلوت در مازندران اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه مازندران، اسماعیل گرجی پور امروز در جلسه طراحی الگوی گردشگری روستایی مازندران بیان کرد: طراحی این طرح با هدف رونق کسب و کار با محوریت توانمندسازی روستائیان استان مازندران صورت گرفته است.

وی افزود: امیدواریم با کمک اتحادیه‌های اصناف مشاوران املاک در سطح کشور و همچنین دستگاه‌های مرتبط شاهد اجرای این طرح در آینده نزدیک و دریافت نتیجه مطلوب از آن باشیم.

گرجی‌پور خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح سایتی طراحی خواهد شد و اطلاعات دریافت شده از مشاورین املاک در زمینه مناطق گردشگری روستایی در این پایگاه قرار خواهد گرفت.

مدیر‌کل بیمه های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان تصریح کرد: معاونت رفاه وزاتخانه اعتقاد دارد اجرای این طرح کمک شایانی به محرومیت زدایی در روستاها و همچنین افزایش ظرفیت اشتغال و توانمندسازی نیروی انسانی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: ‌الگوی گردشگری روستایی با محوریت توانمندسازی روستایی به صورت پایلوت در استان مازندران در آینده اجرا می‌شود.

انتهای پیام

کد N1158334

وبگردی