آفتاب
مجید انصاری:

مردم با رأی آگاهانه پاسخ تبلیغات مسموم علیه دولت را خواهند داد

مردم با رأی آگاهانه پاسخ تبلیغات مسموم علیه دولت را خواهند داد

معاون پارلمانی رییس جمهور تصریح کرد: مردم با رأی آگاهانه خود پاسخ تبلیغات مسموم علیه دولت را خواهند داد؛ چرا که مردم می‌توانند لیست اصلاح را از نوع تبلیغات آن شناسایی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری در نشست خبری در رابطه با تبلیغات و اتهامات مطرح شده علیه دولت در دوران تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: متأسفانه علیرغم اینکه کشور ما اسلامی است و رفتار همه افراد و گروه‌های سیاسی باید سرمشق و الگویی برای دیگر کشورها باشد و عرصه تبلیغات و رقابت‌های انتخاباتی به عرصه تدریس اخلاق سیاسی اسلام تبدیل شود و چهره زیبای رقابت اسلامی را به نمایش بگذاریم، برخی افراد و گروه ها به گونه‌ای در تخریب رقیب رفتار می‌کنند که نمونه آن را حتی در کشورهای عقب‌افتاده که اعتقادی به مبانی اسلامی ندارند کمتر می‌بینیم.

دبیر مجمع روحانیون مبارز تصریح کرد: متأسفانه یک جریان سیاسی خاص با رانت‌های مختلف از جمله رانت اطمینان از تأیید صلاحیت، از ماه‌ها و چند سال قبل از انتخابات اقدام به تبلیغات در رسانه‌ها به ویژه صداوسیما کرده است و در مسیر چهره‌سازی برای خود گام برداشته‌اند. در حالی که جریان رقیب حتی در روزهای شروع تبلیغ انتخاباتی برخی افرادشان تأیید صلاحیت شدند. یعنی تا آخرین لحظه نمی‌دانستند چه کسانی وارد صحنه خواهند شد و البته چهره‌های سرشناسشان رد صلاحیت شدند و ناگزیر از دیگر نیروهایشان استفاده کردند.

انصاری با بیان اینکه ان‌شاءالله در انتخابات پیش رو شاهد حضور جوانان در عرصه باشیم، گفت: متأسفانه شاهد موج تخریبی علیه کاندیداهای مردمی به بهانه اظهارات رسانه و به صورتی خلاف قانون هستیم.

ادامه دارد...

کد N1156929

وبگردی