آفتاب

بازی با رنگ روی تابلوهای نقاشی‌خط

بازی با رنگ روی تابلوهای نقاشی‌خط

نمایشگاهی از آثار نقاشی‌خط شادی طلایی در گالری «سبحان» برپا می‌شود.

به گزارش ایسنا، در متن معرفی این نمایشگاه به قلم رضا هدایت آمده است: «گر بکوبی شیشه غم را به سنگ / هفت رنگت می‌شود هفتاد رنگ. شادی طلایی ناخوشنویسی است که الفبای تجسمی را در رنگ می‌بیند. الفبای او عشق است، عشقی که رقصی میانه میدان است. میدان او بوم است و رنگ. او با دلش کار می‌کند؛ دلی که شیداست، شیدایی دیوانه‌وار که به دیدنی درونی دعوت می‌کند.

شادی طلایی برخلاف اسلاف خوشنویس‌اش بازی رنگ را نشانه گرفته است؛ منهای اهمیت به معنای حرف و کلمه. او درپی بن‌مایه های تجسمی است که گاه موفق است و گاه دیرینه‌نگر.

شادی طلایی میان‌مایه هنر ناب و خوشنویسی است. آموزه‌های او در وادی گرافیک و خوشنویسی هرگز بندی در راه او نبوده و نیست. او آزاد قدم و قلم می‌زند. بی‌محابا برای رسیدن به تصویر ناب که ناخودآگاهش را معنا ببخشد؛ معنای ناب و از جنس تصویر که مایه عاشقی و صداقت است.»

نمایشگاه آثار این هنرمند هفتم اسفندماه از ساعت 16 تا 20 در گالری «سبحان» به نشانی بزرگراه صدر شرق، خروجی کامرانیه، بعد از زیرگذر صدر، جنب دامپزشکی، خیابان عباسی، کوچه پیشتاز، بن‌بست بعثت، پلاک 4 افتتاح می‌شود و تا 13 اسفند از ساعت 16 تا 19 میزبان علاقه‌مندان خواهد بود. گالری شنبه‌ها تعطیل است.

انتهای پیام

کد N1156049

وبگردی