آفتاب

امیر حسینی: برای قهرمانی در پلی‌آف می‌جنگیم

امیر حسینی: برای قهرمانی در پلی‌آف می‌جنگیم

کاپیتان تیم والیبال ثامن‌الحجج(ع) خراسان گفت: حمایت هواداران و لطف امام رضا (ع) باعث پیروزی تیم مقابل شهرداری تبریز شد.

امیرحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان، پس از پیروزی تیمش مقابل شهرداری تبریز عنوان کرد: بازی خوبی بود. هر چهار ست عملکرد خوبی داشتیم و به خوبی توانستیم شهرداری تبریز را در مشهد مدیریت کنیم. حمایت هواداران و لطف امام رضا باعث شد بتوانیم تیم خوب شهرداری تبریز را شکست بدهیم و به مرحله بعد صعود کنیم.

وی ادامه داد: قطعا برای جدال مقابل بانک سرمایه تهران برنامه ویژه‌ای داریم. رقابت مقابل این تیم سخت و دشوار است اما تمام تلاشمان را برای پیروزی انجام خواهیم داد، هدف ما قهرمانی در پلی آف است، گرچه پیش بینی آن سخت است اما برای رسیدن به این هدف آماده‌ایم.

حسینی درخصوص این موضوع که تیمش توانایی صعود به فینال مسابقات را دارد عنوان کرد: هر تیمی شانس برنده شدن را دارد. قطعا برای رسیدن به فینال خواهیم جنگید و کاری به نام تیم‌ها نداریم. امیدوارم بهترین عملکرد خود را در مرحله نیمه نهایی به نمایش بگذاریم.

پاسور تیم والیبال ثامن‌الحجج خراسان افزود: مدیریت باشگاه به بهترین نحو کار خود را انجام می‌دهد. تنها مشکل بحث مالی است که امیدوارم با سیاستی که باشگاه دارد به زودی این مسئله هم حل شود.

انتهای پیام

کد N1155355

وبگردی