آفتاب

ضرورت زیرساخت سازی برنامه‌های فرهنگی و هنری دانشجویان

ضرورت زیرساخت سازی برنامه‌های فرهنگی و هنری دانشجویان

بازیگر مطرح سینما و تلویزیون با اشاره به زیرساخت سازی برنامه‌های دانشجویی فرهنگی و هنری برای آینده فرهنگ کشور، گفت: امیدوارم بودجه کافی برای برنامه های فرهنگی و هنری در دانشگاه‌ها در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، فرهاد قائمیان شب گذشته در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره فرهنگی-هنری دانشجویان و اولین دوره جشنواره فرهنگی –هنری اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: آینده فرهنگی کشور در دستان همین دانشجویانی است که برای شرکت در جشنواره تلاش کرده و نقش آفرینی کردند.

وی خاطرنشان کرد: نگاه وسیع برای ارتقای فرهنگ عمومی و اجتماعی در فضای با نشاط و صمیمی دانشجویی ایجاد می‌شود، برای همین آرزو می‌کنم برگزاری چنین جشنواره هایی ادامه داشته باشند.

وی پیشنهاد کرد که برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی محدود نبوده و گروه های مختلف پزشکی را نیز شامل شود.

قائمیان در پایان خاطرنشان کرد: مدیون مردم آذربایجان و زادگاه خودم اردبیل هستم و بزرگواری آنها را فراموش نمی‌کنم.

گفتنی است؛ آیین اختتامیه هفتمین جشنواره فرهنگی-هنری دانشجویان و اولین دوره جشنواره فرهنگی –هنری اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار و از دانشجویان برگزیده کشوری این جشنواره تجلیل شد.

همچنین، فرهاد قائمیان که از دواران مرحله کشوری این جشنواره بود مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفت.

انتهای پیام

کد N1154449

وبگردی