آفتاب

سجادی: کشورهای عربی تبلیغات سیاسی منفی نکنند

سجادی: کشورهای عربی تبلیغات سیاسی منفی نکنند

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان می‌گوید ایران مسابقات فوتبال را بر اساس مقررات AFC برگزار می‌کند و بهتر است کشورهای عربی تبلیغات سیاسی منفی نکنند.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان می‌گوید ایران مسابقات فوتبال را بر اساس مقررات AFC برگزار می‌کند و بهتر است کشورهای عربی تبلیغات سیاسی منفی نکنند.

به گزارش ایسنا، نصرالله سجادی در خصوص این مساله که تیمهای باشگاهی امارات خواستار حضور در ایران با ماموران امنیتی شده‌اند، اظهار کرد: ما مسابقات را برابر با استانداردهای AFC برگزار می‌کنیم. رعایت استانداردها مهم است. شانزده دوره مسابقات باشگاه‌های آسیا برگزار شده و ما نیز میزبان بودیم.

وی افزود: من هفته گذشته نیز بازی نفت تهران را دیدم و به خوبی برگزار شد. باشگاه‌های آسیا مثل بقیه رقابت‌ها است و بهتر است که کشورهای عربی تبلیغات سیاسی منفی نکنند.

معاون وزیر ورزش در حاشیه برگزاری رقابت‌های گرندپری شطرنج بانوان جهان اظهار کرد: ایران برای اولین بار میزبان چنین مسابقات بین‌المللی بوده است. این رقابت‌ها در سطح بالایی است و تا به امروز نیز دارای استانداردهای لازم برای برگزاری یک رویداد بین‌المللی بوده است.

وی همچنین در خصوص نقش میزبانی ایران گفت: میزبانی چنین رقابت‌های بزرگی باعث شناسانده شدن آن رشته ورزشی است زیرا تا مدتی نیز رسانه‌ها به آن رشته می‌پردازند و به خاطر برگزاری چنین مسابقاتی امکانات نیز ارتقا پیدا می‌کند.

سجادی با اشاره به نتایج درخشان خادم‌الشریعه نماینده ایران در رقابت‌های گرندپری اظهار کرد: خادم‌الشریعه در این رقابت‌ها بسیار خوش درخشیده است. با توجه به اینکه جوان است آینده بسیار خوبی در انتظار اوست. امیدوارم در دو روز دیگر نیز امتیازات لازم را بگیرد و به درجه استاد بزرگی آقایان برسد.

سجادی در پاسخ به این سوال که نقش اسپانسرها در این رقابت‌ها چقدر می‌تواند مهم باشد، گفت: فدراسیون تلاش بسیاری برای جذب اسپانسر کرده است. من در جریان کارها هستم و ستاد برگزاری داشتیم که در دفتر من نیز جلسه‌ای برگزار گردید. اسپانسرها زیاد برای شطرنج سرمایه‌گذاری نمی‌کنند چون پخش زنده ندارد اما میزبانی چنین مسابقاتی باعث جذب اسپانسرهای بیشتر می‌شود.

وی در پایان گفت: ما قطعا به مسابقات به لحاظ بودجه‌ای کمک خواهیم کرد و جوایز مسابقات در همین ایران به شطرنج‌بازان برتر پرداخت می شود.

انتهای پیام

کد N1154353

وبگردی