آفتاب

توقف محموله بزرگ مواد مخدر در استان کرمان

توقف محموله بزرگ مواد مخدر در استان کرمان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمان گفت: با هوشیاری ماموران اداره کل اطلاعات استان کرمان، دو باند بزرگ مواد مخدر که قصد انتقال مواد مخدر از استان کرمان به سایر نقاط کشور را داشتند، منهدم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه کویر، "دادخدا سالاری" در تشریح جزئیات این خبر گفت: طی یکسری اقدامات اطلاعاتی منسجم توسط اداره کل اطلاعات استان کرمان یکی از باندهای قاچاق مواد مخدر که اقدام به انتقال محموله‌های کلان مواد مخدر در شهرستان‌های جنوبی استان می‌کرد متلاشی شد.

این مقام قضایی افزود: در این عملیات یک دستگاه خودرو شامل 200 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک توقیف و یکی از اعضاء باند دستگیر شد.

وی اعلام کرد: در ادامه محل نگهداری مابقی محموله نیز شناسایی و مقدار 200 کیلو گرم مواد مخدر تریاک 20 بسته 10 کیلویی دیگر نیز کشف شد که مجموعا میزان 400 کیلوگرم تریاک کشف شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمان گفت: یکی دیگر از باندهای مواد مخدر که اقدام به انتقال محموله‌های مواد مخدر از نوع تریاک و مرفین به شهرهای عمقی کشور از جمله تهران می‌کرد شناسایی و در شهر کرمان مورد ضربه قرار گرفت.

دادخدا سالاری خاطرنشان کرد:از این باند مقدار 70 کیلوگرم تریاک و 9 کیلو گرم مرفین کشف و یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر نیز دستگیر شد.

انتهای پیام

کد N1152454

وبگردی