آفتاب
رئیس قوه قضاییه:

خودباوری عامل دوام انقلاب اسلامی است

خودباوری عامل دوام انقلاب اسلامی است

رئیس قوه قضاییه گفت: خودباوری عامل دوام انقلاب است و ایمان و اعتقاد نیز از خودباوری نشات می‌گیرد.

رئیس قوه قضاییه گفت: خودباوری عامل دوام انقلاب است و ایمان و اعتقاد نیز از خودباوری نشات می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مازندران، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در جمع مردم نوشهر در مسجد جامع این شهر با اشاره به این‌که خودباوری یکی از الطاف الهی به انقلاب اسلامی بود که امام راحل به مردم ما برگرداند، اظهار کرد: احساس استقلال، باور داشتن استعدادها و توانایی‌های خود، نیروی فوق‌العاده‌ای را در مردم ایجاد کرد.

وی با بیان این‌که «ملت ما با تکیه بر خودباوری با دست‌های خالی انقلاب را به پیروزی رساند» گفت: همه قدرت‌های منطقه برای به زوال کشاندن انقلاب جمع شده بودند، اما ملت ما با نیرویی که دمیده شد توانست در مقابل همه فشارها دوام بیاورد و پیروز شود.

وی خودباوری را ریشه بسیاری از پیروزی‌ها دانست و افزود: دیانت در سرزمین ما منشا خودباوری مردم بود و در طول این 37 سال ملت ما توانست در مقابل همه فشارها ایستادگی کند. انقلاب‌های دیگری در سایر نقاط جهان همانند انقلاب کمونیستی روی داد ولی به علت نداشتن خود باوری و استقلال به زوال انجامید.

رییس قوه قضاییه ایمان و اعتقاد را عامل اصلی خود باوری دانست و یادآور شد: انقلاب اسلامی ما نعمت بزرگی است که باید قدر آنرا بدانیم.

وی با بیان این‌که «در هر کاری باید رضایت خداوند در نظر گرفته شود» تصریح کرد: شرکت در انتخابات به لحاظ این‌که یکی از نگاه‌های زندگی فردی و اجتماعی است دارای اهمیت است.

انتهای پیام

کد N1150456

وبگردی